فرمانده انتظامی اردستان مطرح کرد:

دستگیری یک گنج یاب تا کشف 11 ماینر و دستگیری سارقین در عملیات پلیس اردستان

اردستان(پانا)-فرمانده انتظامی اردستان از از دستگیری یک گنج یاب تا کشف 11 ماینر و دستگیری سارقین در عملیات پلیس اردستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری یک گنج یاب تا کشف 11 ماینر و دستگیری سارقین در عملیات پلیس اردستان

به گزارش خبرنگار پانا از اردستان،سرهنگ غلامرضا هاشمی‌زاده اظهار کرد:در پی وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت در شهر اردستان، در این راستا مأموران کلانتری مرکز در حین گشت زنی در سطح شهر، فردی که در حال اوراق نمودن یک دستگاه موتور سیکلت بود مشاهده نمودند.

وی با بیان اینکه پس از استعلام مشخص شد که موتور سیکلت سرقتی می باشد،افزود:مامورین با هماهنگی مقام قضایی موتورسیکلت و متهم را به یگان انتظامی منتقل نمودند.

دستگیری یک نفر متهم گنج یاب

هاشمی زاده با اشاره به رسیدن خبر مبنی بر انجام حفاری و کاوش غیر قانونی توسط فردی گنج یاب،در دهستان علیا شهرستان اردستان،خاطرنشان کرد:در این راستا مامورین انتظامی پاسگاه باقرآباد، پس از شناسایی و اخذ حکم قضایی محله حفاری را مورد بازرسی قرار دادند،در بازرسی از محل مذکور تعداد یک نفر با متهم، دستگیر و به یگان انتظامی منتقل گردید.

دستگیری یک نفر سارق و کشف اموال مسروقه

فرمانده انتظامی اردستان با اشاره به اجرای طرح قرارگاه عملیاتی نصر و کشف فوری سرقت ها، تصریح کرد:مامورین پلیس آگاهی پس از اخذ دستور از مقام قضایی، تعداد یک فرد متهم را شناسایی، دستگیر و به یگان انتظامی منتقل نمودند.

وی یادآور شد:متهمان در بازجویی اولیه به تعداد هفت فقره سرقت شامل؛ دو فقره سرقت داخل خودرو، چهار فقره سرقت اماکن خصوصی و یک فقره سرقت منزل اعتراف نمودند.

کشف یازده دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال

هاشمی زاده خاطرنشان کرد:مامورین پاسگاه برزاوند در بازرسی از یک باب کارخانه تعداد یازده دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال را به ارزش 1.5 میلیارد ریال کشف و ضبط کردند و یک نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار