نواخته شدن زنگ سال تحصیلی جدید کرونایی در شهرستان قدس

شهرقدس (پانا) - مراسم بازگشایی مدارس شهرستان قدس با شعار جهش تا قله سپید سلامتی با آموزش مداوم حضوری و غیر حضوری با حضور صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، امام جمعه،مدیر و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و چندی از مسئولین فرهنگی و شهری در مدرسه ابتدایی والفجر شهرستان قدس برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۲۰۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ  سال تحصیلی جدید کرونایی در شهرستان قدس

در این مراسم محمد صیدلو مدیر کل شهرستان‌های استان تهران در رابطه با بازگشایی مدارس با شرایط خاص کرونایی اذعان کرد : آموزش و پرورش و مدرسه مکانی برای تبادل اطلاعات نیست بلکه مدرسه جایی است که دانش‌آموزان زندگی کردن را تمرین می‌کنند و چگونگی و طرز برخورد با افراد مختلف و عضوی از جامعه بودن و در کنار آنها زندگی کردن را می‌آموزند وگرنه اطلاعات دیگر از طریق رسانه ها به سادگی منتقل می شود.

او ادامه داد :فلسفه تعلیم و تربیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت دانش آموز است و تربیت برای این است که در آینده فرد بتواند هم زندگی خود و زندگی پیرامون خود را تنظیم کند.

مدیر کل شهرستان های تهران افزود : ما دارای ۴۶۰۰۰ همکار فرهنگی و ۱۰۳۰۰۰۰ هزار دانش آموز در شهرستان های تهران هستیم و باید حواسمان باشد که برگزاری آموزش های حضوری کلاس ها اولویت دارد و اگر اینگونه نباشد دانش آموزان به جهات مختلف در حوزه‌های اجتماعی آسیب جدی خواهند دید ولی توجه به سلامت آن‌ها خیلی مهم است.

صیدلو با اشاره به وجود ویروس منحوس کرونا گفت: اگر این نظریه که این ویروس ساخته دست بشر است صحیح باشد نشان‌دهنده این است که علم و دانش اگر در مسیر درست استفاده نشود چه زیان‌های غیرقابل جبرانی را رقم میزند، کما اینکه اگر از علم و دانش در مسیر تعالی استفاده شود چه خدمات ارزنده‌ای به جوامع عرضه خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان گفت :انشالله در مدارس به کمک اولیا بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که دانش آموزان از بودن در مدرسه لذت ببرند و از مواهب تربیتی آن استفاده کنند.

خبرنگار: طاهره فیضیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار