مدیر کل آموزش و پرورش عنوان کرد :

زنگ سال تحصیلی جدید در مدارس البرز نواخته شد

کرج(پانا)- همزمان با سراسر کشور زنگ سال تحصیلی جدید در۲ هزار و ۸۷۳ مدرسه استان البرز با شعار" مهر با نشاط در بستر شاد و لبیک یا حسین(ع) " نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
زنگ سال تحصیلی جدید در مدارس  البرز نواخته شد

به گزارش ایرنا، زنگ استانی بازگشایی مدارس البرز روز شنبه با حضور خانواده های معظم شهدا، نماینده ولی فقیه در استان البرز و سایر مسوولان استانی در دبیرستان دخترانه شهید محمد زارع آموزش و پرورش ناحیه سه کرج با به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به صدا درآمد.

امسال زنگ سال تحصیلی جدید درمدارس البرز به یاد شهید مقاومت سردار حاج" قاسم سلیمانی " با هدف ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در بین دانش آموزان به صدا درآمد تا بار دیگر بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درسنگر تعلیم و تربیت تاکید شود.

آغاز سال تحصیلی جدید با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا، متفاوت تر از سال های گذشته است و دانش آموزان براساس وضعیت کرونایی و تصمیم گیری شورای مدرسه در کلاس های درس طبق گروه بندی انجام شده حضور پیدا می کنند.

با توجه به قرار داشتن استان البرز در وضعیت نارنجی یا هشدار، شروع سال تحصیلی جدید با حداقل حضور دانش آموزان از ۱۵ شهریورماه درمدارس این استان آغاز شده است.

درسال تحصیلی جدید کلاس های درس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای حضوردانش آموزان در مدارس البرز آماده شده است.

امروز دانش‌آموزان استان البرز با سردادن لبیک یا حسین درکلاس‌های درس حاضر شدند و یاد امام راحل و شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز درآیین بازگشایی مدارس گفت: دانش آموزان و معلمان با نواخته شدن زنگ سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ درمدارس این استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی راهی کلاس درس شدند.

سالار قاسمی با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه سال تحصیلی جدید سلامتی دانش آموزان است، افزود: از اولیای دانش آموزان هم درخواست می کنیم مراقب فرزندانشان دراین شرایط خاص کرونایی باشند.

وی خاطرنشان کرد: نقشه راه ما درآموزش و پرورش درسال تحصیلی جدید براساس فرمایشات رهبرمعظم انقلاب است.

وی تصریح کرد: معلمان البرز در دو بخش حضوری و غیرحضوری از توانمندی لازم برای آموزش دانش آموزان برخوردار هستند به گونه ای که درشبکه آموزش بعد از تهران بیشترین معلمان ازاین استان هستند.

قاسمی بیان کرد: ۸۰ درصد معلمان استان البرز در شبکه شاد در فرآیند آموزشی فعال بودند و حتی از حوزه ستادی آموزش های مجازی جلوتر و با برنامه تر عمل کردند.

وی ادامه داد: استان البرز در بخش ساخت پروژه های آموزشی هم موفق عمل کرده است، زیرا در سال ۹۶ اعتبار عمرانی فضای آموزشی استان هفت میلیارد تومان بوده که هم اکنون به ۷۰ میلیارد تومان رسیده است.

این آیین استانی با مدیریت معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز و با همراهی دانش آموزان ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با اجرای سرود، دکلمه و برپایی یادمان شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار