برگزاری آزمون استانی تفسیر فرهنگیان در منطقه چهار

تهران ( پانا ) - فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسوول گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه چهار از برگزاری مرحله استانی آزمون نهایی تفسیر جزء بیستم قرآن کریم فرهنگیان به میزبانی منطقه چهار خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون استانی تفسیر فرهنگیان در منطقه چهار

فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسوول گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه چهار از از برگزاری مرحله استانی آزمون نهایی تفسیر قرآن کریم فرهنگیان به میزبانی منطقه چهار خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در شهر تهران و خطر شیوع ویروس مرموز کرونا، با تصمیم اتخاذ شده از سوی اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، مرحله استانی آزمون تفسیر جزء بیستم قرآن کریم فرهنگیان به صورت غیر متمرکز (قطبی) و حضوری در تعدادی از مناطق برگزار شد.

صالحی فرد در گفتگو با پانا گفت: بر این اساس منطقه چهار افتخار میزبانی فرهنگیان نماینده مناطق یک، سه و هشت را در مرحله استانی آزمون نهایی تفسیر جزء بیستم قرآن کریم داشت که این آزمون با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در اندیشکده تحول برگزار شد.

وی افزود: در بخش برادران آقای میر عباس موسوی ثانی از آموزشگاه ابتدایی پسرانه شهید گرامی و خانم فاطمه سلیمانی روزبهانی از آموزشگاه متوسطه دوره اول پارس نمایندگان منطقه چهار در این آزمون بودند و در پایان این آزمون به رسم یادبود به شرکت کنندگان هدایایی فرهنگی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار