کسب20رتبه اول استان؛ دستاورد دانش آموزان طبسی درسال98

بیرجند(پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورششهرستان طبس گفت: در سال 98 دانش آموزان طبسی در دوره های مختلف تحصیلی موفق به کسب 20 رتبه اول استان در مسابقات قرآن، عترت و نماز و فرهنگی و هنری شدند.

کد مطلب: ۱۱۱۹۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب20رتبه اول استان؛ دستاورد دانش آموزان طبسی درسال98

رضا جعفریان، درحاشیه سی وچهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش وپرورش کشور، که به صورت ویدئو کنفرانس در حال برگزاری است، تصریح کرد: بازسازی وتجهیز کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی دیهوک بااعتبار5میلیارد ریال یکی دیگر از خدمات دولت دوازدهم در عمران و آبادانی تعلیم و تربیت طبس به شمار می رود.

او؛ تحصیل اسناد مالکیت مدارس و تامین اعتبار لازم اخذ مجوز تاسیس دو باب مدرسه هیات امنایی و استعدادهای درخشان در مقاطع متوسطه اول و دوم تاسیس تجهیز و راه اندازی مرکز مشاوره اندیشه را بعنوان اقدامات ارزشمند صورت گرفته دردولت تدبیروامید عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس، با اشاره به دستاوردهای این مدیریت آموزش و پرورش طبس در سال تحصیلی گذشته عنوان کرد: رتبه اول استان در پروژه مهر، کسب رتبه های برتر استانی و کشوری در پرسش مهر ریاست جمهوری، کسب 20رتبه اول استانی در جشنواره فرهنگی هنری فردا و مسابقات قرآن و عترت بخشی از افتخارات دانش آموزان طبسی است.

دبیر شورای آموزش و پرورش طبس، کسب چهار رتبه اول استان، کسب رتبه اول کشوری در مسابقات علوم آزمایشگاهی توسط دبیران درس علوم تجربی و رشد ۶٣ درصدی درامتحانات نهایی سال دوازدهم، را از دیگر دستاوردهای فرهنگیان و دانش آموزان دارالعباده طبس بر شمرد و ابراز داشت: این موفقیت ها مرهون تلاش‌های جهادی فرهنگیان و همت و پشتکار دانش دانش آموزان طبسی است.

جعفریان در ادامه اجرای طرح بوم (برنامه ویژه مدرسه) درمدارس شهرستان را طرحی با هدف ایجاد شورونشاط در دانش آموزان با تکیه برساحتهای شش گانه سند تحول بنیادین دانست که می توانددر مهارت آموزی،آموزش مهارت‌ها وصنایع محلی همچنین تربیت نیروی متخصص و ماهر موثرباشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار