طرح ملی لاله های روشن اقدامی ارزشمند؛ در راستای سند تحول

بیرجند(پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش طبس گفت: طرح ملی لاله های روشن اقدامی ارزشمند؛ در راستای سند تحول بود و در طبس نیز این طرح با مشارکت4هزارو500 دانش آموز با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح ملی لاله های روشن اقدامی ارزشمند؛ در راستای سند تحول

محمد رضا جعفریان صبح امروز در حاشیه برگزاری سی وچهارمین اجلاسیه روسای إموزش وپرورش مناطق کشور،که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود؛ از این طرح به عنوان یکی از اقدامات تأثیر گذار فرهنگی وماندگار دولت تدبیر و امید در دارالعباده طبس یاد کرد.

او با بیان این که شهدا آموزگاران مکتب عشق و رشادت اند؛ عنوان کرد: مهم ترین اتفاق فرهنگی سال تحصیلی گذشته در شهرستان طبس برگزاری اولین یادواره شهدای معلم و دانش آموز با حضور کاظمی معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس، از احداث و تجهیز ۱۵ نمازخانه مدارس ، احداث وتکمیل مدارس فریبا، علوی، برکت دین و دانش، شهدای سایپا، خوابگاه دبیرستان آسیه، دبستان روستای شیرآباد و خوابگاه دبیرستان پنجم اردیبهشت به عنوان اقدامات دیگر دولت تدبیر و امید درراستای عمران و آبادانی مدارس طبس یاد کرد و افزود: تخصیص و نصب حدود ۴۰۰ دستگاه کولر گازی اسپیلت سرمایشی و گرمایشی دربالغ بر۹۰ آموزشگاه از دیگر خدمات نمایندگان دولت در استاندارد سازی زیرساخت های مدارس طبس است.

او، با اشاره به آغاز عملیات کلنگ‌زنی دبیرستان ۱۲ کلاسه شهرک شهید صدوقی و دبستان۶ کلاسه دربازک دیهوک، ابراز داشت: نمایندگان خدوم دولت و خادمین نظام تعلیم و تربیت از مقاوم سازی مدارس قدیمی ساز نیز غافل نیستند به طوری که در حال حاضر عملیات مقاوم‌ سازی مدارس حضرت آمنه(س) ،فاطمیه(س) وجمهوری اسلامی دیهوک به اتمام رسیده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش طبس مهمترین چالش‌های پیش‌روی آموزش و پرورش را کمبود فضای آموزشی،کارگاهی و خوابگاهی در مقاطع مختلف تحصیلی عنوان کرد و ابراز داشت: کمبود منابع انسانی، مالی و اعتباری به منظور هوشمند سازی کلاس های درس و سرعت پایین توسعه زیر ساخت ها از دیگر مشکلات آموزش و پرورش در این شهرستان به شمار می رود.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش طبس اضافه کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید و با توجه به ادامه دار بودن حضور ویروس منحوس کرونا؛ تداوم برگزاری دوره های آموزش مجازی، تولید محتوای الکترونیک و طرح اتصال رایگان مدارس به اینترنت در دستور کار این مدیریت قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار