خدمات دولت در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی تنگستان چشمگیر بوده است

تنگستان(پانا) - رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان اعلام کرد احداث، تجهیز و کلنگ زنی ۳۳ واحد بهداشتی در دولت تدبیر و امید نشان از توجه دولت به زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در تنگستان بوده است.

کد مطلب: ۱۱۱۹۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
خدمات دولت در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی تنگستان چشمگیر بوده است

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان، عادل مقدس گفت: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی در واقع موجب خواهد شد تا ضمن اینکه فضاهایی مطلوب‌تر برای ارائه خدمات ایجاد می‌شود، سطح و میزان ارائه خدمات نیز به‌صورت چشمگیری افزایش یابد.
مقدس افزود: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در ساخت و تجهیز خانه‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، به‌عنوان خط مقدم ارائه خدمت به گروه‌های هدف، با ساخت و تجهیز ۱۵ خانه بهداشت و ۲ مرکز خدمات جامع سلامت، تعداد خانه‌های بهداشت با عمر بالای ۲۵ سال به صفر رسید.
وی تصریح کرد: ساخت و تجهیز کلینیک دهان و دندان به‌عنوان اولین مرکز خدمات جامع ارائه‌دهنده خدمات دهان و دندان در شهرستان تحول و راهگشای ورود سایر خدمات به شهرستان است که در آینده نزدیک سایر خدمات نیز به این مرکز افزوده خواهد شد.
مقدس ادامه داد: بیمارستان امام حسین (ع) اهرم به‌عنوان تنهاترین مرکز درمانی شهرستان، در سال‌های ۹۲ به بعد در دو فاز دو و سه از نظر ساختمانی و تجهیزاتی ارتقاء یافت و اتاق‌های انجام زایمان در آن ساخته و تجهیز شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان تأکید کرد: پانسیون پزشکان به‌عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم جذب پزشکان متخصص و عمومی از جمله نیازهای مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان بود که در سال‌های گذشته با ساخت و تجهیز ۸ پانسیون و شروع به ساخت ۶ پانسیون دیگر در مراکز خدمات جامع سلامت و بیمارستان امام حسین (ع)، گام بلندی در راستای رفع این کمبود برداشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار