رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

عدالت در دسترسی به خدمات بهداشتی درمانی از اهداف دولت در بخش سلامت است

بوشهر(پانا)_ رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت عدالت در دسترسی به خدمات بهداشتی درمانی از اهداف دولت در بخش سلامت است.

کد مطلب: ۱۱۱۸۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
عدالت در دسترسی به خدمات بهداشتی درمانی از اهداف دولت در بخش سلامت است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، سعید کشمیری در آیین آغاز عملیات اجرایی بیمارستان منطقه‌ای شهر کاکی که همزمان با هفته دولت انجام گرفت گفت: همه مردم در اقصی نقاط استان حق‌دارند از خدمات حوزه سلامت بهره‌مند باشند و ایجاد عدالت در دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی از اهداف دولت در این زمینه است.
وی تصریح کرد: احداث بیمارستان‌های منطقه‌ای و محلی و توسعه درمانگاه‌های شبانه‌روزی در راستای دستیابی و تحقق هدف ایجاد عدالت در ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم در دستور کار قرارگرفته است.
کشمیری با قدردانی از همت خیرین نیک‌اندیش در امر احداث پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت افزود: انتظار می‌رود پروژه خیر ساز بیمارستان منطقه‌ای کاکی تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان دشتی در زمینه تکمیل و نوسازی زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی گفت: هم‌اکنون جز مرکز خدمات جامع سلامت امام رضا(ع) زیارت که پیگیری‌های لازم جهت تامین اعتبار نوسازی و احداث آن در حال انجام است میانگین مدت‌زمان گذشته از نوسازی یا احداث کلیه مراکز خدمات جامع و پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت روستایی شهرستان 5 یا 6 سال است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: تلاش ما در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در راستای امیدبخشی به مردم و رفع مشکلات بهداشتی درمانی بوده که در این زمینه اقداماتی در جهت تکمیل زیرساخت‌ها و تامین تجهیزات بهداشتی درمانی در سطح استان در حال انجام است.
گفتنی است پروژه احداث بیمارستان منطقه‌ای کاکی بااعتبار 70میلیارد ریال و زیربنای 1600مترمربع توسط سید محمدامین حسینی‌حبیبی از خیرین حوزه سلامت شهرستان دشتی احداث خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار