نماینده ولی فقیه در استان یزد: مسئولان توجه بیشتری به تقویت مباحث فرهنگی داشته باشند

یزد (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه مسئولان توجه بیشتری به تقویت مباحث فرهنگی داشته باشند، گفت: دانشگاه ها به گونه ای فعالیت کنند که خروجی آنها بیکار نباشد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در استان یزد: مسئولان توجه بیشتری به تقویت مباحث فرهنگی داشته باشند

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار استاندار و معاونین وی، اظهار داشت: در ارتباط با مسائل فرهنگی استان باید دقت و برنامه ریزی بیشتری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: دشمن به هر حال مبارزه با فرهنگ اسلامی ایرانی را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده و برای این منظور با هزینه های بسیار زیاد، اقدام به ایجاد رسانه های مختلف کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: گاهی اوقات هم در داخل کشور و یزد افرادی فریب خورده و یا اینکه از روی غرض دنبال روی دشمن در این حرکت های ضد فرهنگی می شوند.

ناصری یزدی ادامه داد: روحیه خدایی و انقلابی که به وسیله حضرت امام خمینی(ره) و شهدا در ایران به وجود آمد و احیا شد، متاسفانه این روزها به شدت مورد هجمه دشمن قرار دارد و ما باید تلاش کنیم که جلوی تاثیرگذاری تهاجم دشمن را بگیریم.

امام جمعه یزد با بیان اینکه مجاهدت و ایثار کادر درمان ایران در ایام شیوع کرونا ناشی از همین فرهنگ و روحیه انقلابی و خدایی است خاطرنشان کرد: در تمام دنیا دیدیم که کادر درمان از کرونا فرار کرده و حاضر نبودند به بیماران خدمت کنند ولی در ایران پرستاران و پزشکان ساعت های بیشتری سر کار می ماندند تا بتوانند به مردم خدمت کنند.

وی افزود: این افتخارماست که پیرو ائمه و معصومینی هستیم که هیچ کسی نمی تواند ایرادی از روی منطق به سیره آنها بگیرد و تنها دشمنان با ادعاهای کاملا باطل به دشمنی با آن بزرگواران و مکتب آنها می کنند؛ حفاظت از این مکتب هم وظیفه همه ماست و باید برای آن تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سیستم آموزشی در ایران کاملا سطحی نگری است گفت: متاسفانه الان خروجی دانشگاه های ما به بیکاری جوانان منجر می شود در حالی که فارغ التحصیل دانشگاه ها باید به محض ورود به جامعه به عنوان کارآفرین فعالیت کرده و افراد دیگری را مشغول به فعالیت کنند.

ناصری یزدی با بیان اینکه رفع این سطحی نگری به وسیله تدین، تفکر و تعقل در سیستم آموزشی ایران امکان پذیر است خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از دلایلی که امروز صنایع ما با مشکل مواجه هستند، عدم وجود نوآوری و خلاقیت در فعالیت ها و اعتماد نداشتن به نیروهای داخلی و تکیه به خارج از کشور برای تامین نیازهای کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار