استاندار یزد: برخی شهرستان های یزد با کمبود نیروی کار روبرو هستند

یزد (پانا)- استاندار یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ایجاد اشتغال و توسعه در شهرستان های یزد گفت: برخی شهرستان های یزد با کمبود نیروی کار روبرو هستند

کد مطلب: ۱۱۱۹۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار یزد: برخی شهرستان های یزد با کمبود نیروی کار روبرو هستند

محمدعلی طالبی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ، با اشاره به اینکه اقدامات ارزشمندی در حوزه زیربنایی آب یزد انجام شده اظهار داشت: در طول یک و نیم سال گذشته، تکلیف دو تخصیص آب برای استان یزد مشخص شد.

وی تصریح کرد: یک مورد تخصیص آب از دریای عمان به میزان 250 میلیون متر مکعب است که مطالعات آن شروع شده و تا یکی دو ماه آینده به پایان می رسد و فراخوان جذب سرمایه گذار در این حوزه منتشر و با افرادی که مدعی انتقال آن هستند صحبت هایی صورت گرفته است.

استاندار یزد تصریح کرد: دومین اقدام هم بحث خط دوم انتقال آب به یزد است که به حمدالله اقدامات خوبی صورت گرفته و با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) هم در این رابطه نشست ها و بازدیدهای خوبی داشتیم و به نتایج ارزنده ای هم دست پیدا کردیم.

طالبی افزود: خط خلیج فارس هم که 20 میلیون متر مکعب آب را به استان یزد منتقل می کند امسال به بهره برداری می رسد و این میزان آب در استان یزد به مصرف می رسد.

وی ادامه داد: بنا داریم مازاد مصرف تخصیص داده شده شرکت انتقال دهنده را به صنعت ببریم و بخشی از آب آشامیدنی که در صنعت مصرف می شود و را آزاد کنیم.

استاندار یزد به افزایش ظرفیت خط انتقال آب به یزد خبر داد و گفت: ظرفیت این خط به 70 میلیون متر مکعب افزایش پیدا کرده و بالاترین میزان انتقال آب از زمان افتتاح خط اول تا الان را به یزد منتقل می کنیم.

طالبی با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه ایجاد اشتغال در یزد شده افزود: در چند جلسه ای که با فرمانداران در ارتباط با پالایش بحث بیکاری و اشتغال داشتیم، چند شهرستان یزد اعلام کردند که الان با کمبود نیروی کار مواجه هستیم و برخی از واحدها به دلیل عدم امکان تامین نیروی کار، مجبور به جذب نیرو از خارج استان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار