معاون مشارکت های مردمی استان خبر داد؛

توزیع بیش از ۱۸هزار پرس غذای گرم دربین نیازمندان

زنجان (پانا) - معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان از توزیع ۱۸ هزار و۵۴۶پرس غذای گرم در بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این استان در قالب طرح اطعام حسینی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بیش از ۱۸هزار پرس غذای گرم دربین نیازمندان

به گزارش سایت خبری کمیته امداد حجت الاسلام احمد جباری معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنحان در سومین جلسه ستاد اطعام و احسان حسینی با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) گفت: یکی از فعالیت‌های مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در ایام محرم وصفر اجرای دو طرح «اطعام حسینی» و «احسان حسینی» است.

وی افزود: به‌منظور اجرای طرح «اطعام حسینی» در حال حاضر ۲۱ آشپزخانه در سطح استان زنجان راه‌اندازی شده است که از ابتدای رزمایش مرحله دوم ۱۸ هزار و ۵۴۶ پرس غذای گرم به همت خیران و نیکوکاران بین خانواده های تحت حمایت و نیازمندان توزیع شده است.

جباری با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش کمک‌های مؤمنانه بیش از ۱۱۳ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع شده است، گفت: برنامه ریزی شده است در مرحله دوم رزمایش ایران همدل ۱۴۰ هزار پرس غذای گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در بین خانواده های تحت حمایت و نیازمندان توزیع شود.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در این آشپزخانه‌ها رعایت می‌شود، افزود: البته امکان افزایش تعداد آشپزخانه‌ها وجود دارد. ضمن اینکه تعدادی از بقاع متبرکه، مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج نیز برای این طرح اعلام آمادگی کرده اند.

وی از آمادگی دفاتر ۱۴ گانه کمیته امداد و ۱۰۹ مرکز نیکوکاری برای دریافت و توزیع نذورات هم استانیهای زنجانی در بین نیازمندان خبرداد و افزود: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷*با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱با شناسه ۸۸۰۳۱۸۶۶۶ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد بانک ملی کمک‌های خود را به نیازمندان اهداء کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار