در دیدار از مرکز نیکوکاری شمیم نرگس عنوان شد؛

مرکز نیکوکاری رسانه در استان ایجاد می‌شود

زنجان (پانا) - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ‌استان زنجان در دیدار با اعضای مرکز نیکوکاری شمیم نرگس از ایجاد مرکز نیکوکاری رسانه با هدف تعامل دوسویه واستفاده از ظرفیت خبرنگاران واصحاب رسانه در کارهای خیرخواهانه برای نیازمندان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مرکز نیکوکاری رسانه در استان ایجاد می‌شود

به گزارش سایت خبری کمیته امداد،هدایت صفری ،مدیر کل کمیته امداد استان زنجان، در بازدید از مرکز نیکوکاری شمیم نرگس مسجد داود قلی با تسلیت ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان از همت اعضای این مرکز وحرکت های جهادی آنان در رزمایش مرحله اول ودوم ایران همدل قدر دانی کردوگفت:به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) "کمک مومنانه به مردم انقلابی گری واقعی است " انجام اینگونه کارها دلی واعتقادی است وخدمت به محرومان ونیازمندان عشق می خواهد.

وی به ایجاد مراکز نیکوکاری تخصصی در کمیته امداد استان زنجان اشاره کردوافزود:یکی از این مراکز که می تواند در جذب کمک های مومنانه نقش اثربخشی داشته باشد مرکز نیکوکاری رسانه است که با هدف تعامل دوسویه و استفاده از ظرفیت خیران و مسئولان استانی، کمک‌های خیرخواهانه آن‌ها را با حفظ شأن و حرمت نیازمندان آبرومند جمع آوری وتوزیع کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها بایستی رفع مشکل نیازمندان را تکلیف اجتماعی خود بدانند افزود: امیدوارم با همکاری و همراهی وهم افزایی یکدیگر بتوانیم زمینه توانمندسازی افراد تحت حمایت را که رویکرد اصلی کمیته امداد است، فراهم‌سازیم.

صفری به ظرفیت بسیار بالای رسانه‌ها در ترغیب مردم به کارهای خیرخواهانه اشاره کرد وادامه داد: رسانه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان، نقش بسزایی برای روشنگری وآگاهی بخشی بر عهده دارند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: رسانه‌ها با انعکاس خدمات و عملکرد کمیته امداد موجب افزایش اعتماد عمومی و جذب حامی و خیران بیشتر می‌شود که این امر منتج به افزایش مشارکت‌های مردمی و گره‌گشایی بیشتر از مشکلات نیازمندان می‌شود.

صفری با اشاره به تعامل بسیار خوب رسانه‌ها وصداوسیمای مرکز زنجان با کمیته امداد استان افزود: رسانه‌ها می‌توانند با درج گزارش‌ها و اخبار خود، دستگاه‌ها و نهادها را نسبت به وظایف خود حساس کنند و خدمات بی‌شمار این نهاد به مناطق محروم را که دیگران نمی‌توانند مستقیما ببینند، به تصویر بکشند.

مدیر کل کمیته امداد استان در ادامه سخنان خود به برون سپاری برخی خدمات امداد به مراکز نیکوکاری اشاره کردوافزود:در صورت امادگی وفراهم بودن زمینه، کمیته امداد استان آمادگی دارد تا برخی خدمات ازجمله تخلیه صنادیق صدقات وپرونده های مددجویی مناطق وابسته به مراکز نیکوکاری را در قالب برون سپاری به این مراکز واگذار نماید.

حجت الاسلام والمسلمین ولایتی رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری شمیم نرگس نیز با تشکر از عملکرد کمیته امداد به ویژه در رزمایش ایران همدل گفت:خدا راشاکریم که زیر نظر نهاد مقدس کمیته امداد در خدمت محرومین ونیازمندان هستیم وبر این خدمت افتخار می کنیم .

وی به فعالیت ها وعملکرد این مرکز نیز اشاره کردوگفت: مرکز نیکوکاری شمیم نرگس در یک سال فعالیت خود اقدامات خوبی در عرصه های گروههای جهادی ،پزشکی وبهداشتی ، علمی ، فرهنگی آموزشهای فنی وحرفه ای ،تامین ارزاق ماهیانه برای نیازمندان وتامین جهیزیه برای زوجهای جوان بی بضاعت داشته است .

حجت الاسلام ولایتی از تامین ده فقره جهیزیه ،تولید وتوزیع ۲۰هزار ماسک در بین نیازمندان وضدعفونی معابر در ۸۰شب بوسیله گروههای جهادی خبرداد وگفت: در پنج ماهه سالجاری نیز بیش از ۱۸۰میلیون تومان در قالب کمک های نقدی وتامین بسته های معیشتی از طریق این مرکز برای نیازمندان مساعدت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار