لغو پذیرش دانشجوی فراگیر کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور

تهران (پانا) - براساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجو به شیوه فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد، در مراکز و واحدهای وابسته دانشگاه پیام نور لغو شد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
لغو پذیرش دانشجوی فراگیر کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور

به گزارش دانشگاه پیام نور، عبدالرضا اوحدی همدانی مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی در نامه ای به مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور اعلام کرد: «با توجه به بند یک جلسه ۱۵ در تاریخ ۴ مرداد ۹۹ شور ای سنجش و پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجو به شیوه فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد، در مراکز و واحدهای وابسته به آن دانشگاه لغو شده است.

اما کماکان ملاحظه می شود موسسات آموزشی تبلیغات زیادی برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد به شیوه فراگیر و بدون کنکور در دانشگاه پیام نور را از طریق رسانه ها و شبکه های مجازی انجام می دهند که این امر می تواند منجر به انحراف عمومی شده و زمینه را برای سودجویی و کلاهبرداری از متقاضیان فراهم آورد.

دستور فرمایید مراتب به نحو مقتضی و از طریق رسانه های عمومی و نشریات کثیرالانتشار به اطلاع عموم مردم و متقاضیان ورود به مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه رسانده شود. تا از هرگونه تبلیغات سوء استفاده های احتمالی توسط موسسات آموزشی جلوگیری به عمل آید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار