مهلت پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور تمدید شد

یاسوج (پانا) - رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد از تمدید مهلت ثبت نام و پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور استان تا ۷ مهرماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مهلت پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور تمدید شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، سجاد سجادی مزیت‌های تحصیل در دانشگاه پیام نور از جمله امکان تحصیل برای همه افراد جامعه در هر نقطه‌ای از کشور، پایین‌ترین شهریه دانشگاهی، تسهیلات بسیار خوب برای شهریه دانشجو، عدم اجبار به شرکت در کلاس‌های نظری، مهمترین مزیت دانشگاه را در شرایط کنونی کشور (کرونا) برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌های این دانشگاه به صورت مجازی و غیر حضوری بیان کرد.


او افزود: دانشگاه پیام نور در برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌های خود به صورت غیرحضوری پیشرو در کشور است که این امر با توجه به شیوع ویروس کرونا، برای سلامتی دانشجویان، خانواده‌های آن‌ها و در نهایت جامعه اقدامی بسیار ارزشمند است.


سجادی گفت: همه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی، در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در بازه زمانی فوق به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کدرشته) اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار