معاونت آموزش متوسطه ناحیه یک شهرری:

آموزش مجازی را یک فرصت بدانیم

شهرری(پانا) - سومین جلسه ستاد پروژه مهرسال ۹۹ با حضور سیدعلی حسینی، معاونت آموزش متوسطه ناحیه یک شهرری و اعضای ستاد در سالن همایش های این اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مجازی را  یک فرصت بدانیم

سیدعلی حسینی در نشست تخصصی کمیته پروژه مهر با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاکید بر اهمیت پروژه گفت: امسال تمام تلاشمان بر این است که با همکاری کارگروه های پروژه مهر و با همدلی و بهره گیری از خرد جمعی، سال تحصیلی متفاوت و موفقی در پیش رو داشته باشیم.

او افزود: از جمله اقدامات شاخص صورت گرفته در راستای آموزش های مجازی، می توان مواردی از قبیل؛ تهیه فایل‏ های آموزشی، آموزش مدیران و معلمان در زمینه استفاده از نرم افزارها، تجهیز و به روزرسانی امکانات فنی مدارس عنوان کرد.

معاون آموزش متوسطه ناحیه یک شهرری همچنین پیگیری امور مربوط به نقل و انتقالات، سازماندهی معلمان، تجهیز مدارس، صدور ابلاغ و کلاس بندی را از دیگر اقدامات منطقه برای آغاز سال تحصیلی جدید بر شمرد.

این مقام مسوول اذعان کرد: جزوات درسی برای دانش‌آموزانی که نمی‌توانند به فضای شاد دسترسی پیدا کنند و یا گوشی هوشمند و اینترنت نداشته باشند، مقدماتی برای آنها آماده شده است که از آموزش دور نمانند.

او در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: باید به آموزش مجازی به‌عنوان یک فرصت نگاه کنیم، هرچند که هیچ آموزشی را نمی‌توان جایگزین آموزش حضوری کرد.

در ادامه جلسه هر یک از اعضای ستاد، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مباحث و مطالب مطرح شده، ارائه کردند.

خبرنگار: تقی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار