فرمانده سپاه کاشمر:

اهدای 151 سری جهیزیه به زوج های جوان کاشمری از طرف سپاه کاشمر

کاشمر(پانا)-فرمانده سپاه کاشمر از اهدای 151 سری جهیزیه به زوج های جوان کاشمری از طرف سپاه شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اهدای 151 سری جهیزیه به زوج های جوان کاشمری از طرف سپاه کاشمر

علی یعقویان فرمانده سپاه کاشمر در جمع خبرنگاران از تحویل۱۵۱ سری جهیزیه خبر داد و گفت: ما می خواستیم محموله ها را زودتر از این به دست زوجین برسانیم اما به دلیل حجم بسیار آنها و اتفاقاتی که در این بین افتاد، به هفته دولت موکول شد.

فرمانده سپاه کاشمر بیان کرد: همه اقلامی که خریداری شده کالای ایرانی است و در راستای حمایت از کالای ایرانی و جهش تولید که مد نظر مقام معظم رهبری است این اتفاق افتاده است.

وی در همین رابطه ادامه داد: هزینه هر سری جهیزیه 100 میلیون ریال است چرا که هر کالا را بدون واسطه و مستقیم از کارخانه خریداری کرده ایم و امیدوار هستیم در سال جاری 100 سری جهیزیه را با مشارکت استان و بسیج سازندگی داشته باشیم و لازم به ذکر است که 75 جهیزیه مربوط به شهرستان کوهسرخ است.

فرمانده سپاه کاشمر از نحوه انتخاب زوج ها گفت: ما از سازمان بهزیستی و کمیته امداد کمک گرفته ایم و تعدادی نیز از طریق حوزه مقاوت معرفی شده است. یعنی کسانی که توسط پایگاه های بسیج در روستاها شناسایی شده به ما لیستی تحویل داه اند که ما 80 درصد آن را پوشش داده ایم و برای ۲۰ درصد باقی مانده تلاش داریم که تا آخر سال این اتفاق بیفتد.

یعقوبیان یادآور شد: 50 نفر دیگر در نوبت هستند و احتمال دارد که این رقم افزایش بیاید.

وی افزود:امیدواریم که قادر باشیم از اینطور کمک ها بیشتر از قبل داشته باشیم چراکه در این اوضاع اقتصادی کشورمان سخت است و شرایط برای کسانی که می خواهند ازدواج کنند مشکل است و انشالله خیرین نیز به ما در این راه کمک کنند تا بتوانیم به افراد بیشتری در این زمینه کمک کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار