شهردار کاشمر

زنان از پارک بانوان کاشمر حمایت کنند

کاشمر(پانا)-شهردار کاشمر ضمن تبریک هفته دولت عنوان کرد ما از خانم های شهرستان انتظار داریم تا از پارک بانوان حمایت های لازم را انجام دهند و به دیگر دوستان معرفی کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
زنان از پارک بانوان کاشمر حمایت کنند

جعفر سلیمانی شهردار شهرستان کاشمر در نشست با اصحاب رسانه در پارک بانوان ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: ما به دلیل اعتراض های مردم جنوب شهر جهت توجه زیاد به شمال شهر یعنی جاده آرامگاه سید مرتضی و حومه تصمیم گرفتیم پروژه پارک بانوان را در میانه شهر که نزدیک به جنوب غربی کاشمر است احداث کنیم.

وی افزود: ما تلاش کردیم در طول این سال 1000 متر مربع ساختمان در سطح پارک بسازیم و سعی مان را بکنیم تا بانوان بتوانند از این محیطی که برای آنها فراهم شده است بهترین استفاده را کنند، همچنین دیوارهای پارک 1.5 متر آن تکمیل شده است و برای امنیت بیشتر 1.5 متر دیگر نیز بر ادامه این دیوار ساخته می شود تا از زاویه های مختلف بدون دید باشد.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است که دیوار و آلاچیق ها هم اکنون سطح سیمانی دارند، اما به زودی رنگ آمیزی خواهند شد و مبلمان برای آسودگی بانوان در آلاچیق ها قرار می گیرد.

شهردار خطاب به بانوان گفت: ما خرسند هستیم که پروژه ای را بنا کرده ایم تا بانوان بتوانند از آن استفاده کنند همچنین انتظار می رود که خانم ها از این پارک حمایت های لازم را انجام بدهند و به دیگران معرفی کنند و با حضور خود در این مکان تفریحی ما را به سوی پیشرفت بیشتر هدایت کنند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در پارک بانوان کلاس های تکواندو برای دختران تشکیل داده اند و والدین می توانند از ظرفیت های این مکان به نفع فرزندان خود استفاده کنند، همچنین مدارس دخترانه نیز می توانند با هماهنگی اردو ها و مراسمات خود را در این محل اجرا کنند، چرا که محیط خوبی برای دانش آموزان است.

وی گفت: پارک بانوان شامل لوازم ورزشی و تاب و سرسره است و به زودی دوچرخه و... برای بانوان تهیه می شود. همچنین ما سالن اجتماعاتی به اندازه 200نفر را برای مراسمات مختللف ساخته ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار