آغاز اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در روستای رشید آباد فیروزه

فیروزه(پانا )_ فرماندار فیروزه در چهارمین روز از هفته دولت و در آیین بهره برداری از انتقال آب سد بار به اراضی کشاورزی روستای رشید آباد گفت با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر ویژه، گام های مثبتی به سوی توسعه و رونق اقتصادی این منطقه برداشته شده است.

کد مطلب: ۱۱۱۸۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در روستای رشید آباد فیروزه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزه، ابوالفضل حکیم پور؛ فرماندار این شهرستان گفت: با پیگیری های فراوان و همکاری اهالی روستا موفق شدیم از زه آب سد بار این شهرستان، با اجرای 2 هزار و 500 متر خط لوله و با هزینه حدود ۲ میلیارد ریال، آب مورد نیاز مزارع لم یزرع این روستا را تامین کنیم.

حکیم پور افزود: مردم این روستا با توجه به داشتن زمین های حاصلخیز و وجود دام سبک از درآمد بسیار پایینی برخوردار بودند، که با تامین آب کشاورزی مورد نیاز و اجرای طرح یکپارچه سازی مزارع و الگوی کشت هماهنگ و اقتصادی، در آینده نزدیک تحول اقتصادی بزرگی در این روستا رخ خواهد داد.

وی افزود: همچنین برای اولین بار طرح جامع افزایش بهره وری دام سبک با حضور متخصصین مطرح کشور در این روستا جهت افزایش درآمد طرح های دامپروری آغاز شده است.

این مقام مسئول گفت: ارائه آموزشهای مهارتی رایگان، تشکیل صندوق های خرد محلی در راستای مهارت های دیده شده منجر به اشتغال و طرح روستای فاقد بیکار از دیگر برنامه های مهم فرمانداری در این روستا است.

عالی ترین مقام دولت در شهرستان افزود: همانطور که با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، مردم قلعه گنج کرمان توانمند شدند و تولید رونق گرفت، بطور قطع پس از اجرای طرح های مذکور، در آینده بسیار نزدیک، رشید آباد الگوی توسعه اقتصادی منطقه خواهد شد.

در پایان این مراسم آغاز به کار اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، اهالی این روستا به پاس تلاشهای فرماندار شهرستان، لوح تقدیری به ایشان تقدیم کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار