استانداری زنجان در پی مدیریت موثر و همکاری شایسته در رعایت پروتکل های ابلاغی ستاد مقابله با ویروس کرونا؛

از اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تقدیر کرد

زنجان (پانا) - استانداری زنجان از اداره کل آموزش و پرورش استان در پی مدیریت موثر و همکاری شایسته در اجرا و رعایت پروتکل های ابلاغی ستاد مقابله با ویروس کرونا، تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
از اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تقدیر کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در پی مدیریت موثر و همکاری شایسته در رعایت پروتکل های ابلاغی ستاد مقابله با ویروس کرونا، غلامرضا الهی سرشت مدیر کل روابط عمومی و تشریفات و امور بین الملل استانداری زنجان با صدور پیامی از اداره کل آموزش و پرورش استان و همکاران تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بی شک تلاش مستمر در راستای توسعه شاخص های حوزه سلامت و مقابله با شیوع ویروس کرونا نیازمند همکاری و تشریک مساعی همه نهادها و دستگاه های اجرایی استان است و کنترل کامل این ویروس جز با مشارکت همه مردم و مسئولین در رعایت دستورالعمل های بهداشتی امکان پذیر نخواهد بود.

دستگاه های اجرایی استان به واسطه مسئولیت های خطیر و ارتباط مستقیم با گروه‌ های هدف خود در جامعه می توانند نقش مهمی در ریشه کن کردن ویروس کرونا و اطلاع رسانی عمومی در رعایت توصیه های بهداشتی و فاصله اجتماعی داشته باشند.

بدین وسیله از مدیریت موثر و همکاری شایسته پرسنل محترم آن دستگاه با تیم بازرسین بهداشتی استان و رعایت پروتکل های ابلاغی ستاد مقابله با ویروس کرونا قدردانی می نمایم و امیدوارم رعایت مستمر تمامی موازین بهداشتی تا رفع کامل این ویروس منحوس ادامه یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار