در گفت و گو با پانا

منصور ضابطیان: بودجه‌های هنگفت صرف تولیدات نامناسب در تلویزیون می‌شود

تهران (پانا) -منصور ضابطیان می‌گوید تلویزیون بودجه زیادی دارد اما با توجه به سرمایه‌ای که در اختیار دارد تولیدات مناسب و جذابی ندارد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
منصور ضابطیان: بودجه‌های هنگفت صرف تولیدات نامناسب در تلویزیون می‌شود

منصور ضابطیان مجری، نویسنده و کارگردان برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، از جمله «رادیوهفت» و «صدبرگ» با اشاره به تاثیری که ویروس کرونا بر شغل گویندگی و اجرا گذاشته است گفت: «بخشی از کار مجری‌ها، اجرا روی صحنه در مراسمات است که با شیوع ویروس کرونا این قسمت از کار ما تحت شعاع قرار گرفته است و مجری‌ها هم همانند تمام صنف‌ها ضرر کرده‌اند.»
وی با اشاره به اینکه مشغول ساخت برنامه «رادیو هفت» برای یک شبکه عرب زبان است عنوان کرد: «باوجود شرایط پیش‌آمده، رعایت پروتکل‌ها، کار کردن در ساعت‌های طولانی و ماسک زدن در فضای بسته مدام این نگرانی‌ برای من وجود دارد افرادی که با من کار می‌کنند دچار مشکل نشوند.»
ضابطیان افزود: «همه این عوامل کار را با سختی‌های ویژه‌ای روبه‌رو می‌کند اما نمی‌شود بی‌تفاوت ماند و کار نکرد. تا زمانی که بتوانیم به طور کامل کرونا را شکست دهیم باید به همزیستی با کرونا برسیم. کار کردن در این شرایط سخت است و همه مردم دنیا در این سختی سهیم هستند.»
این مجری برنامه تلویزیونی درباره ساخت مجدد برنامه‌های پربیننده‌‌ای نظیر «رادیوهفت» و «صدبرگ» گفت: «درحال حاضر تلویزیون تمایلی به ساخت چنین برنامه‌هایی ندارد چرا که یکی از اتهامات برنامه‌های پرطرفدار همین است که مردم را به اندیشیدن و فعالیت فرهنگی وادار می‌کند.»
این نویسنده، کارگردان و مجری درباره عملکرد صداوسیما در ایام کرونا توضیح داد: «تلویزیون در امر اطلاع رسانی ویروس کرونا بسیار خوب عمل می‌کند. به عوامل صداوسیما خسته نباشید می‌گویم که تمام تلاششان را کرده‌اند تا اطلاع رسانی درستی انجام دهند. به نظرم کلیت برنامه‌ها آنقدر که باید با کیفیت نیستند و علی‌رغم آماری که تلویزیون می‌دهد به نظر نمی‌رسد که حال مردم با برنامه‌های فعلی خوب باشد.»
وی ادامه داد: «در تلویزیون برنامه خوب هم داریم من نمی‌خواهم زحمت همکارانم را بی ارزش کنم اما با وجود بودجه زیاد و امکانات خوبی که صداوسیما دارد کلیتی که باید اقبال مردم در تلویزیون را به وجود بیاورد نمی‌بینیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار