مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جمع مدیران:

مدیر موفق باید قدرت حل پایدار مسائل را داشته باشد

نیشابور(پانا)- جلسه مدیران مدارس مستقل دوره ابتدایی نیشابور در محل سالن اجتماعات فرزانگان با هدف تبیین سیاست های پیش رو با حضور معاون آموزش ابتدایی مدیر کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر موفق باید قدرت حل پایدار مسائل را داشته باشد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تسلیت ایام محرم، گفت: امروز یک نقطه عطفی در آموزش و پرورش است و عملکرد ما به عنوان مدیر بسیار تعیین کننده است.

وی افزود: مهر در حال رسیدن است و هنر مدیریتی من و شما اتفاقات را رقم می زند. شما متناسب با شغل خود اختیاراتی دارید و متناسب با آن باید پاسخگو باشید و درواقع مدیر موفق باید قدرت حل پایدار مسائل را داشته باشد.

علیرضا کلیدری ادامه داد: اگر می خواهیم سال تحصیلی پیش رو را با حاشیه امنی شروع کنیم، باید در درجه اول یک تفکر و یک برنامه استراتژیک برای شرایط کنونی داشته باشیم و در قالب یک مدیریت فرایند مدار، تفکر سیستمی را در امور اجرایی کنیم تا به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.

وی اظهار کرد: ما باید تکنولوژی آموزشی را به تکنولوژی یادگیری تبدیل کنیم و با در نظر گرفتن این شرایط، محتوای لازم را برای دانش آموزان راپیش بینی کنیم.

وی ادامه داد: موضوعات ثبت نام دانش آموزان، پاسخگویی به بخشنامه ها و دستورالعمل ها، ثبت شناسه ملی مدرسه، رعایت مقررات و انضباط اداری، مباحث ایمنی و رعایت پروتکل های بهداشتی، منشور مشارکت، سرویس های دانش آموزی، کنگره دو هزار و 400 شهید شهرستان، امور مالی مدارس، فرم های سایت نظارت، سیستم های بهداشتی ورودی مدارس، اسناد مدارس و تنظیم تراز مالی مدارس را مورد تاکید و توجه قراردهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار