رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز خبر داد :

نشست مشترک انجمن مددکاری با رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز

کرج (پانا)- اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز اعلام کرد روز سه شنبه مقارن با هفته دولت نشست مشترکی بین انجمن مددکاری با رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست مشترک انجمن مددکاری با رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز، این جلسه با حضور کشاورز رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و مردانی مهر آباد، رئیس انجمن مددکاری برگزار شد.

کشاورز رئیس اداره استثنایی ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدلله الحسین (ع) و گرامیداشت هفته دولت ،با اشاره به تفاهم نامه سازمان استثنایی و انجمن مددکاران ایران بر لزوم توجه به مشارکت جویی در استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد و انجمن های غیر دولتی در کمک به تعلیم و تربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه تاکید کرد.

در این جلسه موضوعات اصلی از قبیل، تشکیل دوره های آموزش ویژه کارکنان و همکاران مدارس استثنایی، تشکیل شناسنامه اجتماعی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه، همکاری در برگزاری نشست های علمی(حضوری و مجازی) و همایش ها در ابعاد اجتماعی و فرهنگی، آموزش و تربیت سوپروایزر مددکار اجتماعی در استان، هماهنگی جهت حضور دانشجویان مددکار اجتماعی معرفی شده از سوی انجمن برای گذراندن دوره های کارورزی در مدارس استثنایی، مطرح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار