گلفشان: در تمام مراکز و پردیس‌های تربیت معلم، یک خانه هلال احمر ایجاد می‌کنیم

تهران (پانا) - در جلسه‌ای با حضور خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان، گل فشان رئیس سازمان جوانان هلال احمر و محمدی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان، موضوع تفاهمنامه جمعیت هلال احمر با دانشگاه فرهنگیان مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۱۸۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
گلفشان:  در تمام مراکز و پردیس‌های تربیت معلم، یک خانه هلال احمر ایجاد می‌کنیم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، محمدی در ابتدای جلسه از اجرای تفاهمنامه دانشگاه فرهنگیان با هلال احمر به عنوان یک مدل موفق از تفاهمنامه‌های همکاری یاد کرد.

عضو هیات رئیسه آموزش بیش از 15 هزار دانشجو معلم در سال گذشته با شعار «اولین ناجی در مدرسه معلم است» از دستاوردهای این تفاهمنامه دانست.

وی افزود: درصدد هستیم با رفع نواقص جزیی این تفاهمنامه با هدف تربیت تیم‌های تخصصی امداد و نجات در دانشگاه فرهنگیان اقدام کنیم.

در ادامه خنیفر ضمن تشکر از اقدامات خوب معاونت فرهنگی و اجتماعی در سال گذشته از ضرورت اجرای تفاهمنامه با توجه به حوادث و بلایای طبیعی در کشور پهناور ایران اسلامی یاد کرد.

وی افزود: اگر معلمان در حوزه امداد و نجات آموزش‌های لازم را ببینند این آموزش‌ها هم پیشگیری از حوادث ناگوار می‌کند و هم جامعه با مهارت‌های امداد و نجات آشنا می‌شوند.

در پایان این جلسه که با حضور برخی از معاونان و مدیران کل دانشگاه برگزار می‌شد، هر یک از حاضران در اهمیت توجه به مسائل امداد و نجات در دانشگاه تاکید داشتند.

در پایان گلفشان رئیس سازمان جوانان ضمن ابراز خشنودی از حضور در دانشگاه فرهنگیان از آمادگی این سازمان برای ایجاد تعامل حداکثری با دانشگاه فرهنگیان در قالب تفاهمنامه خبر داد.

وی گفت که درصدد هستیم در تمام مراکز و پردیس‌های تربیت معلم، یک خانه هلال احمر ایجاد کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار