آقای گل به فوتبال اروپا برگشت؛ جزئیات قرارداد کریم انصاری‌فرد با تیم اروپایی افشا شد

تهران (پانا) - کریم انصاری‌فرد که طی ساعات گذشته مشخص شد در لیست مازاد تیم السیسلیه قطر قرار گرفته است، به نظر می‌رسد یکبار دیگر برای ادامه فوتبال باید راهی فوتبال اروپا شود و حضور در قاره سبز را باز هم تجربه کند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آقای گل به فوتبال اروپا برگشت؛ جزئیات قرارداد کریم انصاری‌فرد با تیم اروپایی افشا شد

به گزارش sportime ، کریم انصاری‌فرد که هدف بزرگ آ.اک.آتن برای انتقالات تابستانی در خط حمله بوده، آماده بازگشتن به فوتبال یونان و بر تن کردن پیراهن زرد و سیاه است.

پس از اینکه سرجیو آرائوجو قرارداد با آ.اک.آتن تمام شد، مدیران این باشگاه فعالیت خود برای خرید مهاجم 30 ساله تیم ملی فوتبال ایران را آغاز کردند و قصد دارند او را به قراردادی دائمی به یونان بیاورند. براساس اطلاعات بدست آمده، توافق نهایی بین انصاری‌فرد و آ.اک.آتن صورت گرفته و تنها امضا قرارداد سه ساله باقی مانده است.

مدیران آ.اک.آتن وقتی متوجه شدند که انصاری‌فرد در آستانه جدایی از السیلیه قرار داد، با او تماس گرفتند و توانستند رضایت او را برای بازگشت به یونان جلب کنند. انصاری‌فرد در آ.اک.آتن حقوقی عالی خواهد گرفت و همراه با پاداش سالانه 600 هزار یورو دریافتی خواهد داشت. البته این مهاجم ایرانی پیش از این برای اهالی فوتبال در این کشور شناخته شده بود، او دو فصل در پانیونیوس حضور داشت و فصلی شگفت‌انگیز را در المپیاکوس سپری کرد و بعد از آن در ناتینگهام فارست و السیلیه بازی کرد.

انصاری‌فرد در تابستان سال 2017 هم به حضور در آ.اک.آتن نزدیک شده بود اما مدیر برنامه‌های او ( که این روزها ارتباطی با انصاری‌فرد ندارد) درخواست مالی بسیار بالایی را برای حضور این بازیکن مطرح کرده بود و همین موضوع پرونده خرید انصاری‌فرد را بسته بود اما سرانجام این توافق در سال 2020 انجام شده و این بازیکن احتمالا تا سه‌شنبه قراردادش را با آ.اک.آتن امضا خواهد کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار