پرسپولیس به خرید آقای گل امیدوار شد

تهران (پانا) - با تصمیمی که درباره آقای گل سابق لیگ برتر گرفته خواهد شد، پرسپولیس می‌تواند به خرید دوباره این مهاجم باتجربه امیدوار شود.

کد مطلب: ۱۱۱۷۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس به خرید آقای گل امیدوار شد

هر چند 24 روز قبل معاون باشگاه السیلیه در گفت‌وگویی که با یکی از رسانه‌های قطری داشت، تاکید کرد که این باشگاه قصد تغییر و تحول در بین بازیکنان خارجی‌اش را ندارد و در فصل آینده هم بازیکنان خارجی فعلی به حضور در این تیم ادامه خواهند داد، اما امروز خبر متفاوتی درباره این باشگاه منتشر شد.

روزنامه الشرق قطر در شماره امروز خود خبر داد که مدیران باشگاه السیلیه قطر تصمیم گرفته‌اند در زمینه لژیونرهای حاضر در این باشگاه تغییر داشته باشند و بازیکنان خارجی جدیدی به الیسیله اضافه شوند. در همین راستا کریم انصاری‌فرد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که با السیلیه قرارداد دارد هم به احتمال زیاد در لیست فروش قرار خواهد گرفت.

چند هفته پیش شایعاتی مبنی بر علاقه باشگاه پرسپولیس به عقد قرارداد با کریم انصاری‌فرد شنیده شده بود و حالا اگر این شایعات درست باشد، پرسپولیسی‌ها به عقد قرارداد با این مهاجم باتجربه امیدورا خواهند شد. انصاری‌فرد در فصل 92-1391 بازیکن پرسپولیس بود و دو بار هم با تیم‌های سایپا و تراکتورسازی آقای گل لیگ برتر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار