دلیل «بهاره آروین» برای کناره‌گیری از هیات رئیسه شورای شهر

تهران (پانا) - رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران دلایل خود را برای کناره‌گیری از هیات رئیسه شورای شهر اعلام کرد و گفت تنها دلیل برای نامزد نشدن این است که در توانم نیست به این مسئولیت ادامه دهم. 

کد مطلب: ۱۱۱۷۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دلیل «بهاره آروین» برای کناره‌گیری از هیات رئیسه شورای شهر

بهاره آروین در دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران و در پاسخ به دعوت چند تن از اعضا برای نامزدی در سمت منشی هیات رئیسه اظهار داشت: دوستان کار را برای من خیلی سخت کردند. هفته پیش هم که من اعلام کناره‌گیری کردم برخی از دوستان به صورت خصوصی اظهار داشتند که بهتر بود تصمیم خود را قبل از اعلام رسمی به اطلاع آنها می‌رساندم.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند ضمن قدردانی از حسن نظر اعضای شورای شهر تهران گفت: یکی از دلایل من برای حضور در هیات رئیسه شورای پنجم به واسطه این بود که یکی از جوان‌ترین‌ها بودم. در این سه سال تلاش کردم مسئولیتی را که بر عهده‌ام گذاشته بودید انجام دهم اما خواهش می‌کنم عذر مرا به خاطر پافشاری بر تصمیمم بپذیرید؛ چراکه دلیل این تصمیم، ناکافی بودن توانم برای عهده‌گیری این سمت در سال چهارم است.

وی تاکید کرد: شورا آنقدر منسجم است و آنقدر در رویکردهای ناظر بر شفافیت خوب عمل کرده که در همان سال دوم اقدامات ما در کمیته تقریبا تمام شده بود و در سال سوم تنها درحال پایدارسازی اقدامات بودیم.

آروین در پایان خاطرنشان کرد: اطاعت نکردن از دوستان برایم واقعا سخت است اما تنها دلیل من برای نامزد نشدن این است که در توانم نیست به این مسئولیت ادامه دهم.

در نهایت، زهرا نژادبهرام با 13 رای و سید آرش حسینی میلانی با 12 رای از 20 نفر از حاضرین به عنوان منشی‌های هیات رئیسه در سال چهارم انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار