تذکر سخنگوی شورا به شهرداری تهران

وضعیت پل‌های عابرپیاده به‌گونه‌ای است که برخی از آن به تونل وحشت تعبیر می‌کنند

تهران (پانا) - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره ضرورت رسیدگی به وضعیت پل‌های عابر پیاده، به واسطه وجود تابلوهای تبلیغاتی در اطراف آن، گفت وضعیت این پل‌ها به گونه‌ای است که برخی از آن به تونل وحشت تعبیر می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت پل‌های عابرپیاده به‌گونه‌ای است که برخی از آن به تونل وحشت تعبیر می‌کنند

علی اعطا در دویست و سی و دومین جلسه شورا ابراز امیدواری کرد که شورای شهر تهران در انجام وظایف خود در سال چهارم نیز با موفقیت عمل کند.

اعطا با تسلیت ایام دهه محرم و با بیان اینکه سه نکته را در این تذکر عنوان خواهم کرد، اظهار کرد: در رابطه با پل های عابر پیاده باید گفت که به واسطه وجود تابلوهای تبلیغاتی در دو طرف آن، پل‌ها نا امن هستند. حل موضوع ناامنى پل ها مطالبه جدی شهروندان است. و برخی از این پل ها به تونل وحشت تعبیر می کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهروندان معتقدند که این پل‌ها امن نیستند و امکان آزار و مسائل مختلف در آن وجود دارد.

به گفته اعطا ضرورت دارد، شهرداری تهران از وضعیت پل‌ها و ضوابط حاکم بر آن ها و تعداد آنها در مناطق، گزارش دقیقی را به شورای شهر ارایه کند، تا بر اساس این گزارش موضوع را دنبال کنیم. نتیجه اقدامات ما باید در جهت رضایتمندی شهروندان و به ویژه بانوان باشد.

وی در ادامه با اشاره به تودیع و معارفه مدیر مسئول روزنامه همشهری، ادامه داد: شاهد تلاش و زحمات و دغدغه‌های مهران کرمی، مدیر مسئول پیشین روزنامه همشهری بودیم و همچنین به خانم نیلوفر قدیری، مدیرمسئول جدید تبریک می‌گوییم. انتصاب ایشان به عنوان مدیر مسئول از حیث توجه به مدیریت بانوان نیز جای تقدیر دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه یادآور شد: طبق وعده‌ای که داده بودیم، از امروز پخش زنده صحن شورا از طریق صفحه اول برخی خبرگزاری‌ها، و سایت شورای شهر آغاز شده است. و این کار را توسعه خواهیم داد.

وی، از معاونت ارتباطات شورای شهر و اداره آی تی، در جهت توسعه اطلاع ‌رسانی تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار