بازدید رییس و معاونت آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان از حوزه های برگزاری کنکور

بهارستان یک (پانا)-رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان گفت:تفاوت برگزاری کنکور99 با سال های گذشته، رعایت بیشتر مسائل بهداشتی جهت حفظ جان شرکت کنندگان کنکور سراسری از ابتلا به ویروس منحوس کرونا است.

کد مطلب: ۱۱۱۷۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید  رییس و معاونت آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان از حوزه های برگزاری کنکور

رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در بازدید از 6 حوزه برگزاری کنکور ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: به لطف قوه الهی همه ضوابط، قوانین، چهارچوب‌ها و مسائل بهداشتی برای برگزاری کنکور به دقت رعایت شده و توانستیم محیطی با آرامش و دور از هرگونه تشنج و استرس برای داوطلبان کنکور سراسری 99 بهارستان یک فراهم کنیم.

کلانتری در آخر افزود: به لطف خدا هیچیک از داوطلبان مبتلا به کرونا در بیمارستان بستری نبوده و داوطلبانی که به ویروس کرونا مبتلا بودند در محیطی جداگانه از سایر داوطلبان، آزمون دادند و محل رفت و آمد آنها با رعایت پروتکل های بهداشتی،گندزدایی شد.

همچنین در طی مصاحبه‌ای که با داوطلبان کنکور سراسری انجام شد،اکثر داوطلبان از رعایت پروتکل های بهداشتی در محل حوزه خود راضی بوده و سطح سوالات را متوسط خواندند و از اینکه ویروس کرونا که بر روی نحوه مطالعه برخی داوطلبان تاثیر منفی به جا بگذارد، ابراز تناسف کردند.

در روز جمعه نیز مدیر کل، معاونت متوسطه،مدیر حراست و مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از 6 حوزه برگزاری کنکور سراسری در بهارستان یک، بازدید کردند.

خبرنگار : مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار