نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس شهرستان بهارستان با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان بهارستان

بهارستان یک (پانا)-همزمان با سراسر کشور و با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان بهارستان، آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در دبستان برگزار و زنگ تربیت نواخته شد .

کد مطلب: ۱۱۲۰۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس شهرستان بهارستان با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان بهارستان

آیین نمادین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید با حضور نوروزی نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان بهارستان ،مختاری فرماندار شهرستان بهارستان، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی،کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ، اعضای شورای معاونین این ناحیه و جمعی از مسئولین استان، دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء در دبیرستان شاهد دوره اول دکتر جعفر شهیدی برگزار شد.

در این مراسم ،زنگ آغاز سال تحصیلی جدید به دست نماینده مجلس شورای اسلامی نواخته شد و نوروزی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به موضوع شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: تا زمانی که سیستم ایمنی بدن، مقاومت خود را داشته باشد و رعایت دستورالعمل ها وپروتکل های بهداشتی برپا باشد، به هیچ عنوان ویروس کرونا نمیتواند بدن شخصی را تهدید کند.

در حاشیه برگزاری این مراسم باشکوه،یادمان شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا توسط شرکت کنندگان این مراسم از جمله مسئولین، فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد.

همچنین این مراسم با حضور تعداد کمی از دانش آموزان و فرهنگیان در مدرسه برگزار شد و صدها دانش آموز و همکاران فرهنگی، این مراسم را به صورت پخش زنده از شبکه مستقیم شاد تماشا کردند.

در پایان این مراسم، دانش آموزان با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی، در کلاس های درس با رعایت فاصله اجتماعی حاضر شدند و بدین ترتیب ،سال تحصیلی جدید در شهرستان بهارستان رسما آغاز شد .

خبرنگار:مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار