۱۰۲ طرح عمرانی طی هفته دولت در شهرستان ری به بهره‌برداری می‌رسد

شهر ری(پانا) - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: ۱۰۲ طرح عمرانی، خدماتی، صنعتی و آموزشی با اعتبار ۵۸۹ میلیارد تومان طی هفته دولت در این شهرستان ری به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۲ طرح عمرانی طی هفته دولت در شهرستان ری به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش ایرنا، حسین توکلی کجانی در نشست خبری به مناسب آغاز هفته دولت، اظهار داشت: بهره برداری از ۲ طرح صنعتی ، مرکز سلامت بخش کهریزک، سوله های کارآفرینی روستایی، چندین بوستان و بازنگری در طرح 6 روستا از جمله طرح های هستند که طی هفته دولت در شهرستان ری به بهره برداری می رسند.

توکلی در ادامه به توجه دولت تدبیر و امید به حوزه آموزش اشاره کرد و گفت: هشت مدرسه با ۴۶ کلاس درس تا آغاز سال تحصیلی جدید(اول مهر ماه) با مشارکت دولت و بخش خصوصی در شهرستان ری به بهره برداری می رسد.

فرماندار شهرستان ری با بیان اینکه جمعیت شهرهای حاشیه کلان شهر تهران رشد بالای داشته اند، ابراز کرد: تلاش بی وقفه دولت، آموزش و پرورش و خیرین باعث شده امروز کمبودی در حوزه کلاس درس نداشته باشیم ولی ایجاد فضای آموزش مناسب یک اولویت اساسی است.

توکلی تاکید کرد: رسانه هاباید زمینه حضور خیرین مدرسه ساز را برای افزایش کیفیت کلاس های درس و توسعه مداری ایجاد کنند تا مشکلات آموزشی دانش آموزان برطرف شود.

فرماندارری در بخش دیگر سخنان خود به صدور مجوز احداث پارک علم و فن آوری از طرف معاونت علمی ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: این پارک به زودی در شهرستان ری احداث می شود تا شرکت های دانش بنیان زمینه حضور و فعالیت در شهرستان ری پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار