هنرستان مهارت‌ صنایع در ری احداث می شود

شهرری (پانا) - معاون استاندار تهران از آمادگی شهرستان ری برای احداث یک هنرستان در نزدیکی شهرک صنعتی شمس‌آباد در راستای بهبود کیفیت تولیدات خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
هنرستان  مهارت‌  صنایع در ری احداث می شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری اظهار کرد: در سطح شهرستان ری اراده قوی و محکمی برای پیگیری مسایل آموزش و پرورش وجود دارد که این پیگیری موجب افزایش رضایت دانش آموزان، خانواده ها، معلمان و ... می شود.
وی با بیان اینکه شهرستان ری در تمامی حوزه ها سرآمد بوده، افزود: در حوزه آموزش و پرورش با همراهی مدیران و برقراری عدالت از مشکلات بخش آموزش کاسته می شود و همچنین شهرستان ری با توجه به گستره و وسعت نگاه ویژه ای باید برای انتخاب مدیران وجود داشته باشد، زیرا که میزان مطالبات در این شهرستان بالاست.
معاون استاندار تهران با اشاره به وجود صنایع در شهرستان ری گفت: احداث یک هنرستان در نزدیکی شهرک صنعتی شمس آباد می تواند تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت تولیدات ایجاد کند. در حال حاضر در شهرک صنعتی نیاز به نیروی کار یا تجربه مرتبط وجود دارد که با ایجاد یک مرکز آموزش می تواند در افزایش اشتغال نیز کمک شایان توجهی داشته باشد.
توکلی تصریح کرد: در شهرستان ری به‌دلیل وجود بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه ظرفیت ایجاد نخستین هنرستان اختصاصی کشور جهت آموزش مشاغل و حرف مورد نیاز به متقاضیان شغل در شهرک وجود دارد و آمادگی این اقدام نیز وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار