معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

ثبت نام 936 هزار دانش آموز شهرستان های استان تهران در سامانه کتب درسی

تهران(پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از ثبت نام 936 هزار دانش‌آموز شهرستان‌های استان تهران در سامانه کتب درسی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام 936 هزار دانش آموز شهرستان های استان تهران در سامانه کتب درسی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اقدامات انجام شده این معاونت در حوزه پروژه مهر و ایام بازگشایی مدارس‌ گفت: با تلاش‌های صورت گرفته مدیران مدارس و همچنین اولیای گرامی دانش‌آموزان چیزی در حدود 93 درصد دانش‌آموزان استان در سامانه کتاب درسی ثبت‌نام کرده‌اند و فرایند تهیه و ارسال کتب برای آنها در حال اجراست.

او با تاکید بر اینکه سامانه ثبت کتب درسی هنوز فعال و قابل دسترس است، اظهار کرد: اولیای گرامی دانش‌آموزان که تاکنون به هر دلیلی نتوانسته‌اند ثبت نام فرزند خود را در سامانه کتب درسی انجام دهند می‌بایست هر چه سریعتر نسبت به ثبت‌نام در سامانه مذکور اقدام کنند تا در آغاز سال تحصیلی با مشکلی در این زمینه مواجه نشوند.

بهارلو با اشاره به اینکه 99 درصد کتب کل استان به مناطق 21گانه شهرستان‌های استان تهران، تصریح کرد: فرایند توزیع کتب از منطقه به مدرسه نیز شروع شده و کتب دانش‌آموزان طبق جدول شیوه نامه وزارتی در حال ارسال به مدارس است.

این مقام مسئول در پایان با آرزوی موفقیت برای همه دانش‌آموزان در سال تحصیلی پیش رو خاطرنشان کرد: آغاز سال تحصیلی جدید با توجه به شیوع بیماری کرونا با تغییرات متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته روبروست و این اداره کل آمادگی لازم جهت برگزاری سال تحصیلی جدید را متناسب با تصمیمات ستاد ملی کرونا فراهم کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار