معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

ثبت نام بیش از 670 هزار دانش آموز استان در سامانه کتب درسی

تهران(پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از ثبت نام بیش از 670 هزار دانش آموز شهرستان های استان تهران در سامانه کتب درسی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام بیش از 670 هزار دانش آموز استان در سامانه کتب درسی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در تشریح این خبر گفت: 70 درصد دانش‌آموزان شهرستان های استان تهران، به جز پایه های ورودی مقاطع (کلاس‌های اول، هفتم و دهم) در سامانه کتب درسی ثبت نام کرده اند.

او با اشاره به ثبت‌نام 676 هزار نفر دانش‌آموز استان تا این لحظه در سامانه کتب درسی اظهار کرد: فیروزکوه با 75 درصد ثبت نام، رتبه اول ثبت دانش‌آموزان در سامانه کتب درسی را از آن خود کرده است و سایر مناطق استان نیز به آمار بالای 60 درصد رسیده‌اند.

بهارلو با تاکید بر آخرین مهلت ثبت نام در بیست و سوم خردادماه، تصریح کرد: از آنجا که ارائه کتب به دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید فقط از طریق ثبت‌نام در سامانه صورت می‌گیرد، بنابراین ضروری است که مدیران مدارس و اولیای دانش‌آموزان نسبت به ثبت نام در این خصوص اقدام لازم را انجام دهند تا با مشکلی مواجه نشوند.

این مقام مسئول در پایان با قدردانی از تمامی مدیران و اولیای محترمی که در زمان مقرر نسبت به ثبت نام دانش‌آموزان عزیز اقدام کرده اند، تصریح کرد: سامانه www.irtextbook.ir جهت ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان به صورت آنلاین تا بیست و سوم خرداد ماه اماده ارائه خدمات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار