مدیر کل آموزش و پرورش زنجان در جلسه هماهنگی کارگروه های پروژه مهر:

اطلس مدارس فاقد دسترسی به اینترنت استان زنجان طراحی شد

زنجان (پانا) - جلسه هماهنگی کارگروه های پروژه مهر 99(بازگشایی مدارس) با حضور مدیر کل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و اعضای کارگروه های تخصصی پروژه مهر 99در سالن شهید تجلی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اطلس مدارس فاقد دسترسی به اینترنت استان زنجان طراحی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم خدمت مهمانان وزارتی و تشکر از زحمات اعضای کارگروه های پروژه مهر استان، اظهار کرد: به همت تمامی همکاران و اعضای پرتلاش کارگروه های پروژه مهر آموزش و پرورش زنجان، توفیقات فراوانی در محورهای مختلف به دست آمده است.

وی به ارائه گزارش مفصل در خصوص اقدامات صورت گرفته در کارگروه پروژه مهر سال ٩٩ پرداخت و گفت: امسال امورات به خوبی دنبال و پیگیری شده است و در این شرایط بحرانی انتظار داریم با کمترین مشکل همه دانش آموزان به آموزش های لازم دسترسی داشته باشند.

رفیعی گفت: امسال در مقایسه با سال گذشته آمادگی کاملی در خصوص ثبت نام و کتب درسی دانش آموزان داریم و وضعیت مطلوب است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان با اشاره به رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در برگزاری امتحانات، افزود: این امتحانات را با بیشترین رضایت و کمترین مشکل برگزار کردیم.

رفیعی تصریح کرد: باید وضعیت تحصیلی دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده را مشخص می کردیم و به این منظور اطلس مناطق و نواحی استان از نظر دسترسی به شبکه آموزش و شبکه شاد را طراحی کردیم تا تمامی راه های آموزشی برای مدارس فاقد اینترنت را داشته باشیم و بهتر برنامه ریزی و عمل کنیم.

وی ادامه داد: یکی از اصلی ترین ماموریت های ما در پروژه مهر انتصاب مدیران مدارس است که در این زمینه نیز همکاران امورات را خوب جلو برده و امروز هیچ مدرسه بلاتکلیفی در جای جای استان نداریم.

رفیعی در خصوص نقل و انتقالات فرهنگیان با بیان این که استان زنجان ثبات و پایداری در این زمینه دارد، گفت: تلاشمان این بود تا نقل و انتقالات با شفافیت بیشتری صورت بگیرد و الحمدلله رضایت نسبی در این مورد حاصل شد.

این مقام مسئول ضمن اشاره بر این که سال گذشته آموزش ضمن خدمت همکاران به سه برابر افزایش پیدا کرد، افزود: امسال نیز در نظر داریم دوره های ویژه و متنوع به درخواست مناطق برای آموزش معلمان با هدف کسب مهارتهای دوران کرونا برگزار شود.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از محورهایی که ضرورت دارد به آن پرداخته شود تولید محتوا است که آموزش و پرورش زنجان از همان روزهای آغازین شیوع کرونا اقدام به تولید محتواهای مکمل کرد تا با وجود تعطیلی اجباری مدارس، آموزش همچنان استمرار یابد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان با اشاره به وجود برخی چالشها در پروژه مهر امسال، اظهار امیدواری کرد: این چالشها و مشکلات با تدبیر و برنامه ریزی صحیح مرتفع شود.

وی در پایان با اشاره به اهم موفقیت ها و دستاوردهای آموزش و پرورش استان در یک سال اخیر اعم از کسب رتبه دوم پروژه مهر در سال٩٨، جهش هشت پله ای کنکور سراسری و...، از زحمات تمامی اعضا کارگروه های پروژه مهر قدردانی و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار