معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

"پروژه مهر" فرصتی برای کیفیت بخشی به فضاها و فعالیت های پرورشی مدارس است

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از کیفیت بخشی به فضاها و فعالیت های پرورشی مدارس در "پروژه مهر" خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
"پروژه مهر" فرصتی برای کیفیت بخشی به فضاها و فعالیت های پرورشی مدارس است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت : پروژه مهر، فرصتی برای آمادگی جهت حضور شاداب دانش آموزان در مدارس است، این طرح در حوزه پرورشی در دو بخش آماده سازی فضای فیزیکی و طراحی برنامه های تربیتی و فرهنگی در مدارس اجرا می گردد و فرصتی را فراهم می کند که فضا و فعالیت های مدرسه، متناسب با امکانات وخلاقیت عوامل اجرایی، در راستای برنامه های اجرایی سند تحول بنیادین ،آماده ارائه خدمات مطلوب به دانش آموزان و همکاران شود .

او افزود: در حوزه پرورشی،کارگروه تعمیر و تجهیز پروژه مهر می تواند ضامن کیفیت بخشی مطلوب به فضاهای پرورشی مانند: نمازخانه،کتابخانه، اتاق مشاوره و بوفه های مدارس باشد. زیباسازی و فضاسازی مدارس با جملات تربیتی و سخنان بزرگان دینی و ملی، احادیث و روایات می تواند انتقال دهنده مفاهیم سبک زندگی ایرانی - اسلامی با زبان هنر به دانش آموزان باشد.

هاشمی در ادامه با اشاره به شرایط روز جامعه و ناگزیر بودن از فعالیت‌های آموزش مجازی در مدارس، تصریح کرد: در برنامه ریزی سالیانه مربیان و معاونان پرورشی که بخشی از فعالیت های پروژه مهر می باشد، لازم است برنامه ریزی فرهنگی مطلوب در راستای فعالیت های پرورشی مجازی صورت پذیرد و مدیران مدارس نسبت به فراهم سازی شرایط برای تحقق اهداف برنامه های پرورشی و فرهنگی جدیت و اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با بیان این که ضروری است در پروژه مهر 99 امکانات و توانایی های مادی و معنوی در خصوص تجهیز فضاهای پرورشی مدارس اختصاص یابد، ابراز امیدواری کرد این فعالیت ها گامی در جهت کیفیت بخشی به فعالیت های پرورشی و تربیتی مدارس باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار