مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران :

همراهی اولیا و خانواده های دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی بسیارمهم و ضروری است

تهران(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در نشست تخصصی پروژه مهر ویژه بازگشایی مدارس اعلام کرد با توجه به شرایط بیماری کرونا و متفاوت بودن نحوه آموزش، همراهی اولیا و خانواده های دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی بسیارمهم و ضروری است.

کد مطلب: ۱۱۱۶۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
همراهی اولیا و خانواده های دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی بسیارمهم و ضروری است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو با اشاره به اینکه شهرستان‌های استان تهران به دلیل قرار گرفتن در مجاورت پایتخت از ویژگی‌های خاصی برخوردار است‌، گفت: تامین نیروی انسانی یکی از مهمترین چالش‌های این استان است، چرا که چیزی در حدود ۵ هزار نفر متقاضی انتقال از این استان به شهر تهران هستند که دشواری‌هایی را برای این استان فراهم آورده است.

او با اشاره به تحصیل ۱۲۵ هزار دانش‌آموز اتباع خارجی در این استان، اظهار کرد: فرزندان اتباع خارجی در این استان بدون هیچگونه تبعیضی در کنار دانش‌آموزان ایرانی مشغول به تحصیل هستند و از خدمات آموزشی فراهم شده به نحو مطلوب بهره می‌برند که از نکات قابل توجه در این استان است.

صیدلو با اشاره به اینکه چیزی در حدود ۱۰ هزار نفر از همکارن فرهنگی در این استان از شهر تهران تردد می کنند، یادآور شد: فراهم کردن سرویس‌های ایاب و ذهاب از مهمترین مسائل و دغدغه‌های این استان است که دیگر استان‌های کشور با چنین مسئله‌ای روبرو نیستند و این از مسائل مربوط به شهرستان‌های استان تهران است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه امسال همراهی خانواده‌ها با آموزش و پرورش در آغاز سال تحصیلی بسیار ضروری است، تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا قطعا امسال شرایط آموزش نیز متفاوت از سالهای گذشته استکه این استان آمادگی کامل جهت اجرای هر کدام از گزینه‌های پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش را داشته و تلاش کرده تا زیرساخت های لازم را در این زمینه فراهم آورد.

صیدلو با اشاره به ظرفیت های ایجاد شده در شبکه شاد، گفت: باید بسترهای لازم جهت تشویق و حضور دانش آموزان در شبکه شاد فراهم شود و امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد به سهولت قابل دسترس هم دانش آموزان و هم فرهنگیان عزیز باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار