مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان گفت:

نظارت 45 کارشناس بهداشتی در حوزه های برگزاری کنکور

بهارستان(پانا)- در راستا اجرا پروتکل های بهداشتی به حوزه های برگزاری آزمون سراسری کنکوردر شهرستان بهارستان ابلاغیه بهداشتی صادر شده و کارشناسان بهداشتی نیز بر اجرای صحیح این پروتکل ها نظارت خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۱۱۶۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
نظارت 45 کارشناس بهداشتی در حوزه های برگزاری کنکور

دکتر دانوش دمیریان مدیر شبکه یهداشت و درمان شهرستان بهارستان ضمن تاکید بر نظارت جدی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در محل های برگزاری آزمون گفت : اولویت اول ما سلامتی داوطلبان است و در این راستا علاوه بر ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی به ۴۵ حوزه برگزاری آزمون در مجموع ۴روز در شهرستان ، ۴۵ کارشناس بهداشتی نیز بر اجرای صحیح این پروتکل ها نظارت خواهند داشت.

او افزود : این نظارت ها از روز های پیش با بازدید و کنترل حوزه ها آغاز شده است و کارشناسان بهداشتی ، کلیه داوطلبین را از نظر علائم بیماری کووید ۱۹ مورد غربالگری قرار می دهند و افراد دارای علایم شناسایی و محیط آزمون آنها از سایرین جدا می‌شود و پس از هر مرحله آزمون ، محل ضدعفونی و گندزدایی خواهد شد.

دکتر دمیریان با بیان اینکه ارتباط مستقیمی بین تجمع و انتقال بیماری وجود دارد، از خانواده داوطلبان خواست از تجمع در محل حوزه برگزاری آزمون خودداری کنند و درصورت همراه داشتن وسیله نقلیه شخصی در خودروی خود بمانند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان تاکید کرد با رعایت این نکات بهداشتی انتقال بیماری حتی درصورت وجود افراد مشکوک در اطرافمان به حداقل ممکن خواهد رسید.

دکتر دمیریان اعلام کرد از روز چهارشنبه کلیه مراکز خدمات جامع سلامت در سطح شهرستان و بیمارستان امام حسین (ع) و اورژانس ۱۱۵در حالت آماده باش می باشند و در صورت لزوم ، به داوطلبین خدمات مطلوب را ارائه می دهند.

از روز چهارشنبه تا پایان کنکور در روز شنبه کارشناسان بهداشتی به صورت شبانه روزی پاسخگویی سوالات بهداشتی داوطلبان می باشند در صورت داشتن هر گونه سوال بهداشتی داوطلبین میتوانند با شماره تلفن 56743734 تماس برقرار نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار