آغاز واگذاری زمین به سرمایه گذاران در شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان

زنجان (پانا) - رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: با صدور مصوبه طرح ارزیابی زیست محیطی ، شهرک صنعتی شماره 4 زنجان آماده واگذاری زمین به سرمایه گذاران صنعتی می باشد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز واگذاری زمین به سرمایه گذاران در شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مهندس ناصر فغفوری اظهار داشت: این شهرک صنعتی در مساحت 400 هکتار راه اندازی شده است که تا 700 هکتار قابل افزایش است.

وی افزود : شهرک صنعتی شهید شهریاری در غرب زنجان واقع شده است که با راه اندازی آن شاهد توسعه این منطقه نیز خواهیم بود.

این مقام مسئول عنوان کرد: با توجه به صدور مجوز زیست محیطی ، این شهرک به صورت قانونی امکان واگذاری زمین به سرمایه گذاران را دارد.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ادامه داد: واحد البرز پاک ایرانیان یکی از بزرگترین طرح های صنعتی بزرگ استان به شمار می رود که در شهرک صنعتی شماره 4 زنجان مستقر خواهد شد.

وی یادآور شد: سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح 2 هزار میلیارد تومان است که اقدام به تولید کنسانتره ، فروآلیاژها و الکترود گرافیتی در استان خواهد نمود.

فغفوری گفت : یکی دیگر از طرح های در حال پیگیری جهت راه اندازی در شهرک صنعتی شهید شهریاری ، واحد تولید رنگ گرافیکی است که با راه اندازی این واحد برای نخستین بار شاهد تولید رنگ گرافیکی کشور در استان زنجان خواهیم بود.

این مقام مسئول اظهار داشت : از جمله موارد کاربردی این رنگ ، استفاده در خط کشی خیابان ها می باشد که از قدرت فرسایشی بالایی برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار