3 مدرسه ساخته شده در شهرستان نیر توسط خیرین نیک اندیش تا مهر ماه به بهره برداری خواهد رسید

اردبیل (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر گفت: با همت خیرین نیک‌اندیش سه مدرسه تازه ساخت در این شهرستان احداث شده که تا مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
3 مدرسه ساخته شده در شهرستان نیر توسط خیرین نیک اندیش تا مهر ماه به بهره برداری خواهد رسید

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان نیر، رضا انتظاری ،مدیر آموزش و پرورش نیر اظهارکرد: این مدارس در روستاهای دیم سقرلو ، سقزچی و کورعباسلو در حال احداث است.

او از ایجاد رشته بورس در ۲ مقطع پسران و دختران در فنی و حرفه‌ای نیر خبر داد و گفت: توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای اولویت آموزش و پرورش شهرستان نیر است.

مدیر آموزش و پرورش نیر همچنین افزود: عملیات اجرایی پروژه اتصال مدارس روستایی به شبکه ملی اطلاعات با اتصال بیش از ۷۰ در مرحله نخست در این شهرستان آغاز شده است.

انتظاری به راه‌اندازی اینترنت در مدارس این شهرستان هم اشاره کرد و گفت: با همت مخابرات ۸۰ مدرسه به اینترنت وصل شده و مابقی مدارس نیز درحال انجام است.

او اضافه کرد: مدارسی که به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند به مدت ۲ سال از اینترنت رایگان بهره‌مند خواهند شد و مسیر جدیدی در توسعه عدالت آموزشی و بهره‌مندی دانش‌آموزان روستایی از تدریس اساتید فراهم خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش نیر افزود: طبق تفاهم‌نامه وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اینترنت تمامی مدارس به منظور دسترسی دانش‌آموزان به اینترنت، رایگان است و هیچ مدرسه‌ای در این شهرستان مشکل اینترنت نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار