دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نیر برگزار شد

اردبیل (پانا)- دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نیر در سال 99 با حضور اعضا و مدعوین استانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۹۷۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نیر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان نیر، دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نیر به ریاست ابراهیم امامی فرماندار شهرستان و با حضور حجت الاسلام و المسلمین نعمتی امام جمعه شهرستان، احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش و عبدی، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان و جمعی از مسئولین ادارت و نهاد های شهرستان در محل فرمانداری نیر برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین نعمتی امام جمعه شهرستان نیر ضمن تشکر از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان، آموزش و پرورش را دستگاه مولد کشور دانست و عنوان کرد: اینکه آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه مصرف گرا تلقی شود، خطا و آسیب بسیار بزرگی است که جامعه را به انحطاط می کشاند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز ضمن ارائه توضحیاتی در زمینه سناریوهای مختلف برای شروع سال تحصیلی جدید بر پوشش صد درصدی دانش آموزان واجب التعلیم در تمام نقاط شهری و روستایی شهرستان تأکید کرد.

احمد ناصری در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مهاجرت و ثبت دانش آموزان شهرستان نیر در مدارس شهر اردبیل اشاره کرده و خواستار افزایش جذابیت مدارس و تأمین اطمینان خاطر خانواده ها از مدارس شهرستان شد.

فرماندار شهرستان نیر هم بحث عدالت آموزشی را اساس سیستم آموزشی در نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: آمار شهرستان نیر در قبولی کنکور قابل قبول بوده، اما متأسفانه در رشته تاپ و پر طرفدار قبولی نداریم که نیازمند تلاش و همت ویژه در این زمینه هستیم.

ابراهیم امامی در ادامه به حل مشکل اینترنت مدارس تأکید کرده و خواستار برگزاری جلسه تخصصی با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برای حل این مشکل شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به ایفای نقش دانشگاه در سطح جامعه و توسعه شهرستانها خواستار توسعه دانشگاه فرهنگیان و حل مشکل این دانشگاه با استفاده از ظرفیت های مختلف موجود در این شهرستان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار