برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه های پروژه مهر 99

تهران (پانا) - جلسه هماهنگی کارگروه های پروژه مهر 99 با حضور میرشفیعی ریاست منطقه ۲ و مسئولین کارگروه های تخصصی صبح امروز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  جلسه هماهنگی کارگروه های پروژه مهر 99

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 تهران، جلسه هماهنگی کارگروه های پروژه مهر 99 با حضور میرشفیعی ریاست منطقه و مسئولین کارگروه های تخصصی صبح امروز برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 با بیان اینکه بعد از تشکیل ستاد پروژه مهر، کارگروه ها به صورت همه جانبه و تخصصی کارها را پیش برده اند، گفت: قبل از شروع سال تحصیلی برنامه سالانه تدوین شده است و تمامی شاخص ها در مناطق و مدارس تعیین شده است که با مشارکت خود مسئولین بخش های مختلف قابل اجرا است.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت منطقه تصریح کرد: در شرائط کرونایی تلاش برای پوشش تحصیلی با رویکرد عدالت آموزشی در بستر فضای شاد هم در تولید محتوا و هم پوشش مناطق کم برخوردار شروع کننده این حرکت بود، که بسیج شده ایم تا با بکارگیری همه ابزارها برای ١٥شهریور آموزش از همه منظر اتفاق بیافتد.

میرشفیعی در بخش دیگر سخنان خود گفت: با وجود شرایط قرمز از همان ابتدا رعایت پروتکل های بهداشتی توسط معاونت تربیت بدنی اجرا و اقدامات اطلاع رسانی شده تا اولیا و دانش اموزان بدون نگرانی در مدرسه حضور یابند.

وی تاکید کرد: همه برنامه ریزی ها و هماهنگی ها با دقت و جدیت در قالب کارگروه ها پیش رفته و پیش بینی می شود که با کمترین مشکل بازگشایی صورت گیرد.

وی افزود: از تمام ظرفیت های برون سازمانی استفاده شده است تا منابع لازم و ظرفیت های لازم برای بازسازی مدارس بکار گرفته شود.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی اذعان داشت: پیش بینی نیرو اقدام شده است و برنامه این است که معلم بدون ابلاغ و کلاسی بدون معلم نداشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش حوزه اطلاع رسانی را بهترین رسانه برای ارتباط با خانواده ها عنوان کرد و گفت: این مجموعه با تشکیل تیم کاری قوی و متخصص و هماهنگی با رابطین خبری مدارس که همراه و هم قدم آموزش و پرورش هستند، اهداف را پیش می برد.

وی در پایان گفت: ما خود را برای بازگشایی شکوهمند مدارس آماده کرده ایم تا 15 شهریوری به یاد ماندنی را در اذهان دانش آموزان و اولیای گرامی به یادگار داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار