رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی استان خبر داد:

رقابت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کنکوری در استان زنجان

زنجان (پانا) - رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امسال ۱۹ هزار و ۳۶۰ داوطلب برای شرکت در آزمون کنکور حضور می‌یابند.

کد مطلب: ۱۱۱۶۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
رقابت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کنکوری در استان زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل اموزش و پرورش استان زنجان، محمد خندان در گفت‌وگو با واحد خبر روابط عمومی، با اشاره به برگزاری کنکور در روزهای آینده، اظهار کرد: حوزه‌های امتحانی در استان زنجان برای استقبال از کنکورهای سال‌جاری آماده شده است.

وی افزود: در سال‌جاری ۱۹ هزار و ۳۶۰ داوطلب برای شرکت در آزمون کنکور حضور می‌یابند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۴ نفر از داوطلبان زن و ۸۳۵۶ نفر مرد هستند، به طوری که در استان ۱۵۹۵ داوطلب در رشته ریاضی و ۵۵۰۷ داوطلب نیز در رشته انسانی در این آزمون حضور خواهند داشت.

این مسئول ادامه داد: در رشته هنر ۱۱۷۰ داوطلب و در رشته تجربی نیز ۸۷۱۸ داوطلب از استان زنجان در آزمون شرکت خواهند کرد.

خندان، رقابت‌کنندگان رشته زبان را ۲۳۷۰ نفر اعلام کرد و گفت: آزمون رشته هنر چهارشنبه (۲۹ مردادماه) برگزار می‌شود و داوطلبان رشته‌های ریاضی و انسانی نیز پنج‌شنبه (۳۰ مردادماه) آزمون خواهند داد. آزمون داوطلبان رشته تجربی روز جمعه (۳۱ مردادماه) بوده و روز شنبه (اول شهریورماه) نیز آزمون رشته زبان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه این آزمون از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود، یادآور شد: سالن‌ها از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح آماده حضور داوطلبان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار