رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره:

جلسه شورای آموزش و پرورش شبانکاره برگزار شد

شبانکاره(پانا)- جلسه شورای آموزش و پرورش شبانکاره با حضور آزادگان و دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی و هنری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای آموزش و پرورش  شبانکاره برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، در ابتدا رئیس آموزش و پرورش ضمن خیرمقدم به مهمانان جلسه آزادگان فرهنگی منطقه و قدردانی از ایثارگری و مجاهدت های این عزیزان گفت: 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به همه این عزیزان و مردم سربلند ایران تبریک می گویم. امید است با الگو گرفتن از صبر و ایستادگی این بزرگ مردان بتوانیم راه سعادت و تعالی انقلاب را تا رسیدن به اهداف آرمانی امام خمینی(ره) و شهدا ادامه دهیم.

هوشنگ عباسی در ادامه با یادآوری از آزاده فرهنگی و جانباز سرافراز جنگ تحمیلی مرحوم اسماعیل زمانی خاطره این مظهر استقامت و پایداری در منطقه را گرامی داشت و بیان کرد: به پیشنهاد اعضای شورا و دهیاری روستای بویری و با تایید اعضای شورای آموزش و پرورش درخواست نامگذاری مدرسه اتحاد جنوب به نام این آزاده سرافراز به استان ارسال خواهد شد.

وی همچنین به پیش رو بودن بازگشایی مدارس اشاره و اظهار کرد: شرایط سال تحصیلی پیش رو با وجود ویروس کووید 19 دشوار است و یکی از دغدغه های اصلی والدین و دانش آموزان بازگشایی مدارس است.

دبیر شورای آموزش و پرورش عنوان کرد: اولویت اصلی ما حفظ امنیت، سلامتی و بهداشت و آرامش دانش آموزان ماست که امید است با تدابیری که اندیشیده شده بتوانیم روند بازگشایی مدارس را با آرامش خاطر انجام دهیم.

عباسی در ادامه خاطرنشان کرد: 15 شهریور مدارس سال تحصیلی 1400-1399 را آغاز می کنند و ما باید با یکی از سناریوهای پیش بینی شده ( وضعیت های سفید، زرد، قرمز) آموزش حضوری، ترکیبی (حضوری-غیر حضوری) و در وضعیت سوم که کاملا غیر حضوری است، دانش آموزان را آموزش دهیم.

وی همچنین با گفتن اینکه دستورالعمل وزارت خانه برای بازگشایی مدارس را به مدارس ارسال کرده ایم تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش به وسیله تلویزیون، شبکه مجازی اپلیکیشن دانش آموزی شاد، درسنامه ها سعی دارد در صورت نیاز کمک کند دانش آموزان آموزش های تحصیلی لازم را به روش های مختلف ببینند.

رئیس منطقه ای آموزش و پرورش با بیان رشد 39 % صدمی میانگین نمرات پایه دوازدهم منطقه و کسب مقام های استانی فرهنگی - هنری از حوزه های آموزشی و حوزه پرورشی و تربیت بدنی منطقه و تلاش های همه همکاران تشکر کرد.

در ادامه جلسه بخشدار و رئیس شورای آموزش پرورش نیز با گرامیداشت 26 مرداد ماه سالروز ورود آزدگان به میهن اسلامی و استقبال از طرح نامگذاری یک مدرسه به نام آزاده و جانباز فرهنگی مرحوم اسماعیل زمانی گفت: آزادگان آزموده ترین افراد جامعه هستند که می توان از صبوری و ایثار این عزیزان در زندگی خود بهره ببریم.

رزمجو همچنین اظهار کرد: درباره سرویس مدارس به کارگروه ماده 18 واگذار شود تا تصمیمات لازم در این باره در این کارگروه گرفته شود که این برای ما نیز ضمانت اجرایی خواهد داشت.

وی همچنین در پایان از معاون آموزشی بخاطر رشد میانگین نمرات دانش آموزان پایه دوازدهم در امتحانات نهایی و از معاون پرورشی و تربیت بدنی بخاطر کسب مقام های استانی در مسابقات فرهنگی-هنری و راهیابی دو نفر از آنها به مسابقات کشوری تشکر کرد.

در پایان از آزدگان فرهنگی منطقه، خانواده آزاده و جانباز جنگ تحمیلی مرحوم اسماعیل زمانی، خبرنگار منطقه پژمان و دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی، هنری با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار