گفتگوی زنده گراوند با مدیران مدارس منطقه ۱۱ در بستر شبکه شاد

تهران (پانا) - جلسه مدیران مدارس منطقه ۱۱ در بستر شبکه اجتماعی شاد، با حضور قدرت اله گراوند، مدیر آموزش و پرورش منطقه یازده و اعضای شورای معاونین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
گفتگوی زنده گراوند با مدیران مدارس منطقه ۱۱ در بستر شبکه شاد

به گزارش روابط عمومی منطقه ۱۱، قدرت اله گراوند، مدیر آموزش و پرورش منطقه در جلسه مجازی با استفاده از ظرفیت شبکه اجتماعی شاد، در خصوص وضعیت ثبت نام دانش آموزان، ثبت نام کتب درسی، ساماندهی نیروی انسانی، وضعیت سرویس مدارس و پروژه مهر 99 مدارس سخن گفت.
در این جلسه، گراوند ضمن تقدیر از تلاش و زحمات همکاران فرهنگی در ایام شیوع بیماری کرونا اظهارداشت: ثبت نام حدود 90 درصد از دانش آموزان در سناد و سامانه ثبت نام کتب درسی در منطقه صورت گرفته و همچنین ساماندهی نیروی انسانی مدارس منطقه نیز انجام شده است. وی افزود: روند اجرای پروژه مهر در مدارس منطقه در حال انجام است و منطقه 11 آمادگی لازم جهت بازگشایی مدارس در 15 شهریور ماه را به صورت حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری را دارد.
گراوند بیان کرد: فعلا در مورد استفاده از سرویس دانش آموزان، دستورالعمل کارگروه ماده 18 و 19 ابلاغ نشده است و لباس فرم برای دانش آموزان میان پایه اجباری نیست و فقط برای ورودی های پایه اول، هفتم و دهم به شیوه سال گذشته خواهد بود. همچنین شرکت در کلاس های فوق برنامه در مدارس اجباری نیست.
گراوند در مورد تدوین برنامه سالانه اظهار داشت: تفاهم نامه منطقه درخصوص برنامه سالانه با اداره کل آموزش و پرورش تهران بسته شده و سیاست ها و انتظارات منطقه در قالب برنامه های تدبیر و تعالی از مدارس جهت تدوین برنامه سالانه به مدارس ابلاغ شده است.
در پایان جلسه گراوند تاکید کرد: در روز دوشنبه 99/5/27 ساعت 9/30 صبح فولادوند مدیر کل شهر تهران به طور زنده با مدیران مدارس منطقه 11 گفتگوی زنده خواهند داشت و پاسخگوی سوالات آن ها خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار