فرمانده سپاه امام صادق (ع):

دست مدافعان سلامت را می‌بوسیم

بوشهر(پانا)- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت ایثار سربازان خط مقدم جنگ نامرئی با ویروس کرونا یادآور خاطرات رشادت‌ها و ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس است و به پشتیبانی و حمایت از سفیدپوشان عرصه سلامت، دست آنان را می‌بوسیم.

کد مطلب: ۱۱۱۵۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
دست مدافعان سلامت را می‌بوسیم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، سردار علی رزمجو در همایش یادبود شهدای مدافع سلامت استان بوشهر گفت: هر تلاشی که در زمینه برقراری سلامت و تندرستی جامعه صورت می‌گیرد تلاشی مقدس است که می‌توان آن را مصداق روشنی از اعمال صالح تلقی کرد.
سردار رزمجو با اشاره به مفهوم کلیدی سلامت در همه عرصه‌های مختلف جامعه افزود: اصولاً افراد سالم در جامعه‌محور توسعه و پیشرفت پایدار جامعه به شمار می‌روند.
وی بابیان اینکه تلاش مدافعان سلامت در راه مبارزه با کرونا ستودنی است، عنوان کرد: شاهد جهاد مثال‌زدنی هستیم که توسط سفیدپوشانی رقم می‌خورد که در سراسر کشور و استان با تقدیم جان خویش برای سلامت جامعه تلاش می‌کنند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: شهدای عرصه سلامت با ایثاری که از خود نشان دادند عالی‌ترین جلوه‌های مسیر حیات دنیوی و اخروی را نزد پروردگار خویش طی می‌کنند.
سردار رزمجو افزود: شهدای سلامت با تمام وجود و تقدیم هستی خویش ارزش و جاودانگی اخروی را به ارمغان آوردند.
وی تصریح کرد: برای ثبت رشادت‌ها و ایثارگری‌های زنان و مردان سفیدپوش و خستگی‌ناپذیر عرصه سلامت تاریخ دارای محدودیت است.
رزمجو در بخش دیگری از سخنان خود در همایش یادبود شهدای مدافع سلامت استان بوشهر گفت: استفاده و بهره‌گیری تاریخ از تجارب و خصوصیات زندگی بندگان صالح خدا و شهیدان راه سلامت تضمین سعادت دنیا و آخرت انسان‌ها است.
وی تصریح کرد: مدافعان سلامت از مدیران، پزشکان، متخصصان، پرستاران، کادر بهداشتی و حتی نیروهای خدماتی در فرآیندی دشوار در دوران کرونایی با تلاش مثال‌زدنی آنچه در توان داشتند برای حفظ سلامت جامعه در طبق اخلاص قرار دادند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: از تک‌تک برادران و خواهرانم که در عرصه سلامت با اخلاص و ایمان تلاش می‌کنند صمیمانه قدردانی می‌کنم و اعلام می‌دارم در این دفاع مقدس تا شکست نهایی ویروس کرونا در کنار شما و همراه شما هستیم.
همایش یادبود شهدای مدافع سلامت استان بوشهر به منظور قدردانی از خانواده‌های شهدای عرصه مبارزه با ویروس کرونا در حسینیه عاشقان ثارالله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار