تقدیر پیشکسوت رسانه‌ای استان بوشهر از مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی

بوشهر(پانا)_ مرتضی عالی حسینی، پیشکسوت رسانه‌ای و سرپرست روزنامه اطلاعات در استان بوشهر با حضور در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از رییس دانشگاه و مدافعان سلامت با اهدای لوح تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر پیشکسوت رسانه‌ای استان بوشهر از مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر در این نشست گفت: خبرنگاران در زمینه اطلاع‌رسانی علائم کرونا کمک بسیاری به مراکز بهداشتی درمانی کرده‌اند.
دکتر سعید کشمیری ضمن تقدیر از زحمات تمامی خبرنگاران در زمینه ارتقا سواد سلامت و انعکاس اخبار حوزه سلامت به ویژه اخبار و اطلاعات در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: از زمان اعلام رسمی ویروس منحوس کرونا در کشور و استان بوشهر خبرنگاران دوشادوش عوامل بهداشتی درمانی در صحنه حضور داشتند تا اخبار و اطلاعات ویروس کرونا را برای آگاه‌سازی مردم و افزایش سواد سلامت جامعه انتشار دهند و مردم نسبت به این ویروس آگاهی کافی داشته باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ابراز تشکر از همکاری مردم با مدافعان سلامت استان بوشهر عنوان کرد: وضعیت فعلی استان بوشهر حاصل رفتار همه آحاد مردم در روزهایی است که با جدیت پشتیبان مدافعان سلامت استان بودند و اگر این روند ادامه پیدا کند امکان شکست دادن کرونا وجود دارد.
دکتر کشمیری خاطرنشان کرد: از عموم مردم درخواست می‌کنم همچنان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را جدی گرفته، از رفت‌وآمدهای غیرضروری به‌شدت پرهیزکرده و دید و بازدیدهای خود را به‌روزهای بعد از شکست کرونا موکول کنند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر ادامه داد: امیدوارم به مدد الهی این بیماری از کشور هر چه زودتر ریشه‌کن شود و دوباره آسایش و سلامتی به مردم بازگردد تا جشن پیروزی را در کشور برگزار کنیم.
پیشکسوت رسانه استان بوشهر نیز گفت : کارکنان بهداشت و درمان استان بوشهر باجان و دل برای پیشگیری، کنترل و شفای همه بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان بوشهر زحمات فراوانی می‌کشند که جای تقدیر دارد.
مرتضی عالی حسینی افزود: مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با و ویروس کرونا هستند که با ایثار و از خود گذشتگی به صورت شبانه‌روزی برای درمان بیماران مبتلا به کرونا تلاش می‌کنند.
پیشکسوت رسانه استان و سرپرست روزنامه اطلاعات در استان بوشهر اضافه کرد: با رعایت هر چه بیشتر فاصله اجتماعی و ترددهای غیرضروری توسط مردم، زحمات عوامل بهداشتی درمانی از بین نمی‌رود تا هر چه زودتر جشن پیروزی بر ویروس کرونا را در کل کشور برگزار کنیم.
عالی حسینی خاطرنشان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز در کنار مدافعان سلامت هستند و با اطلاع‌رسانی مطلوب مردم را تشویق به رعایت نکات بهداشتی می‌کنند تا با پیروزی بر این ویروس جشن غلبه بر کرونا را بگیریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار