تعلیم و تربیت، مبنای توسعه یافتگی است

مرودشت (پانا) -مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرودشت در حاشیه برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان مرودشت با توجه به ضعیف بودن احتمال برگزاری حضوری مدارس از آماده سازی فضای مدارس و کادر آموزشی برای سال آینده به صورت حضوری و غیر حضوری و برنامه ریزی برای پژوهش محوری دانش آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
 تعلیم و تربیت، مبنای توسعه یافتگی است

مرتضی چراغی با محترم شمردن فرصت و زمان تحصیل دانش آموزان، پژوهش محوری آموزش در سال جدید را حائز اهمیت برشمرد.

او همچنین با اشاره به بازخورد درس محوری در آموزش مجازی گفت سعی می کنیم در سال جدید آموزش تنها بر محوریت درس نباشد و تلاشمان بر این است که آموزش تکالیف محور و پژوهش محور باشد.

چراغی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش شهرستان مرودشت از جبران این کمبود از طریق به کارگیری بازنشسته‌ها و دو شیفت کردن معلمان خبر داد.
وی دنیای امروز تعلیم و تربیت را مبنا و اساس توسعه یافتگی دانست و در پاسخ خبرنگاران در رابطه با راهکار ایراد شده با کمبود فضای آموزشی در روستاها و شهرستان با تشکر از خیرین مدرسه ساز شهرستان و اشاره به ساخت بیست و چهار آموزشگاه که شانزده آموزشگاه توسط خیرین ساخته شده گفت: ما کمبود فضای باقی مانده را با دوشیفت کردن مدارس جبران خواهیم کرد.
او با اشاره به اهمیت کار خبرنویسی و امین دانستن خبرنگاران گفت: اداره کردن آموزش و پرورش همانند اداره کردن یک کشور است در ابعاد کوچک تر که این وظیفه سازمانی با تعامل سازنده خبرنگاران و تمام کادر آموزشی امکان پذیر می‌شود.
این نشست خبری که با حضور مسوولان آموزش و پرورش و اداره ارشاد مرودشت برگزار شد با تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان مرودشت به پایان رسید.


خبرنگار: نگین شعبانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار