مبارزه با متخلفان عرصه‌های منابع طبیعی در فارس

کازرون (پانا ) - رئیس اداره  منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت گفت:از شناسایی و دستگیری متخلفان حمل هیزم غیرمجاز جنگلی با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت  خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مبارزه با متخلفان عرصه‌های منابع طبیعی در فارس

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس حمید روستا افزود: نیروهای منابع طبیعی حین انجام ماموریت و گشت‌زنی در بخش‌هایی از مناطق جنگلی این شهرستان موفق به کشف یک باب کوره ذغالی غیر مجاز و شناسایی متخلفان شدند.
وی افزود: متخلفان و افراد سودجو در حال تخریب عرصه‌های جنگلی و جمع‌آوری هیزم در مناطق جنگلی این شهرستان بودند که با حضور به موقع نیروهای منابع طبیعی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
روستا گفت: با توجه به احتمال تخریب و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو در ایام تعطیلات نوروزی، گشت ویژه نیروهای حفاظتی بصورت مستمر و شبانه روزی از این عرصه ها در دستور کاریگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان قرار گرفته است.
وی همچنین یادآور شد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی به طور شبانه روزی و بخصوص در ایام تعطیل برای جلوگیری از تخریب وتصرف اراضی ملی در حالت آماده‌باش کامل در حفاظت از عرصه‌ها و مقابله با متجاوزان بسر می‌برند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت در ادامه از مردم طبیعت دوست شهرستان خواست، در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف در عرصه‌های منابع طبیعی، مراتب را از طریق تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع گزارش نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار