در راستای پروژه مهر ۹۹

رئیس اداره خدمات اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از مدارس منطقه کاکی بازدید کرد

کاکی(پانا)_ رئیس اداره خدمات اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در راستای پروژه مهر از مدارس منطقه کاکی بازدید و ضمن حضور در این مدارس ، از نزدیک در جریان وضعیت فضای فیزیکی و مشکلات مدارس قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۱۴۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره خدمات اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از مدارس منطقه کاکی بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی ؛ در راستای پروژه مهر 99 حیدر رستمی رئیس اداره خدمات اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به همراه معاون پشتیبانی و مالی اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی از مدارس منطقه بازدید و ضمن حضور در این مدارس ، از نزدیک در جریان وضعیت فضای فیزیکی و مشکلات مدارس قرار گرفت.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی در گفتگو با حیدر رستمی رئیس اداره خدمات اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن زمان بازگشایی مدارس، نشست ها و بازدیدهای میدانی با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف اقدامات انجام شده و تسریع در فعالیت های کاری باقی مانده در پروژه مهر 99 در دستور کار قرار دارد.

منصور احمدی ضمن ابراز رضایت از تلاش های مدیران مدارس در جهت آماده سازی مدارس جهت بازگشایی در سال جدید زحمات همکاران را ستود و گفت: ما وظیفه داریم درخواست ها و مشکلات مدارس منطقه و همچنین همکاران پرتلاشم، این قشر فرهیخته، بی ادعا و زحمت کش را به اطلاع مسئولین برسانیم به این امید که به یاری حق، بتوانیم گوشه ای از مشکلاتشان را مرتفع کنیم.

رئیس اداره خدمات اداره کل نیز در حاشیه این بازدید گفت: پروژه مهر، مهم ترین برنامه در آموزش و پرورش است و برای داشتن یک سال تحصیلی هدفمند و موفق در تمامی عرصه ها باید در پروژه مهر خوب ظاهر شد.

حیدر رستمی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های صورت گرفته، گفت: تعمیر و تجهیز مدارس در جهت برنامه ها و فعالیت های پروژه مهر می تواند زمینه نشاط و شادابی هر چه بیشتر مدارس را فراهم کند.

رستمی خاطرنشان کرد: ما همواره پیگیر مشکلات آموزش و پرورش مناطق و شهرستان ها بوده و درصدد رفع آن ها هستیم .

وی همچنین با اشاره به مشکلات موجود در مدارس منطقه کاکی گفت: در جهت بهره مندی هر چه بهتر دانش آموزان از محیط و امکانات مدارس، ان شاء الله مساعدت هایی در این زمینه صورت خواهد پذیرفت.

گفتنی است، رئیس اداره خدمات اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از خوابگاه شبانه روزی آینده سازان، مدارس عفت، شهید حاجیانی 1 و 2 و آیت الله دشتی بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار