بازدید ناظران استانی از روند حاکم بر مدارس منطقه بندرریگ

بندر ریگ(پانا)- بازرسان استان بوشهر از روند حاکم بر مدارس منطقه بندرریگ اظهار خرسندی کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۳۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید ناظران استانی از روند حاکم بر مدارس منطقه بندرریگ

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ، حسنی رئیس سازمان دانش آموزی و نوروزی معاون سازمان دانش آموزی بازرسان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به اتفاق معاون توسعه و پشتیبانی اداره از مدارس منطقه اعم از روستا و شهر بندرریگ بازدید به‌عمل آورند.

حسنی در جلسه ای که با حضور رئیس و معاونین اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ برگزار شد گفت: با توجه به بازدید و بررسی های به عمل آمده از روند پیشرفت منطقه و حضور به موقع عوامل اجرایی و معلمان در مدارس، رعایت دستورالعمل های وزارت، وضعیت محیط فیزیکی و رعایت پروتکل های بهداشتی،جو روحی و روانی حاکم بر مدرسه از لحاظ آموزشی و نوع آموزش در سال تحصیلی جدید، رعایت فاصله اجتماعی بین دانش آموزان نکات لازم و ضروری رعایت شده است.

در ادامه رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ گفت: با عنایت به دستوالعمل های وزارتی امسال بازگشایی مدارس را با رویکرد متفاوتی در منطقه آغاز کرده ایم.

سعید بهمرد در ادامه افزود: امسال نگاه ویژه ای به آموزش های حضوری و غیرحضوری در مدارس داریم، بخصوص با ایجاد بستر مناسب برای دسترسی دانش آموزان به آموزش های مجازی در شاد که در اولویت اول کاری خود قرار داده ایم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ سپس به تحت پوشش قرار دادن مدارس منطقه حتی الامکان و بطور متناسب با اینترنت، به روش های گوناگون اشاره کرد و گفت: تولید محتوای آموزشی در دستورکار معلمان منطقه قرار گرفته و آموزش های لازم در این زمینه انجام گرفته است و محتواهای خوبی در این منطقه تولید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار